Reiseklokke med dual time, "very rare"

Gratulerer med fantastisk valg og utrolig kvalitet. Vet at det er hundrevis av andre fabelaktige små og store detaljer du kunne ha nevnt i denne unboxingen. H.Moser&Cie er virkelig øverste hylle selv om ingenting er prangende eller show-off. Bare smarte og nye løsninger over hele linja i en klassisk, men likevel inovativ innpakning.

Du får si i fra hvis du har lyst til å ta en H.Moser&Cie-GTG en dag. :)
Høres fantastisk ut, jeg har selvsagt lagt merke til din ved tidligere anledninger! :)

Fryder meg bare av å se bildene. Orker ikke tenke på hvordan den er på armen.

Også ser det ut som ett greit serienummer å huske

Hadde vært gøy å se "Apple" klokken fra samme fabrikant, kanskje neste prosjekt...
Jeg må nok innrømme at jeg har visket bort litt av serienummeret fra bildet :oops:

Begge "Apple"-klokkene står høyt i kurs hos meg, kanskje spesielt den som ikke har noen likhet med Apple Watch men som likevel har vært brukt litt for å gni det inn at det finnes et alternativ til smartklokker, her presentert i en TS-artikkel: http://www.tidssonen.no/h-moser-cie-endeavour-perpetual-calendar-funky-blue/
 
Nydelig. Moser trenger litt oppmerksomhet her på TS. Gratulerer.
 
  • Liker
Reaksjoner: FMS
Fantastisk fin klokke. Gratulerer. Du har virkelig god smak. Denne og VC Patrimony er litt av et par. Håper på snarlig GTG for denne må jeg klå litt på.
 
  • Liker
Reaksjoner: FMS
Shit pommfritt!!!

Grattis!!!

Fantastisk!!!

Bravo!!!

Hurra hurra hurra!!!
 
  • Liker
Reaksjoner: FMS
Som tidligere nevnt @FMS , dette er intet annet enn SYKT rått! Artig at dine bilder er de beste jeg har sett av nevnte ur så langt også ;) Gleder meg stort til å få se på det live etterhvert!
 
  • Liker
Reaksjoner: FMS