- Medlem
- 6. nov. 2011
En typisk bezel misalignment, har sett mange Suber og mange POer på nettet med dette problemet.
På min PO så ser det slik ut på noen bilder men det er bildet som bedrar.
En typisk bezel misalignment, har sett mange Suber og mange POer på nettet med dette problemet.
Denne klokka skulle aldri forlate fabrikken. Sjekk timeviseren.
Jeg har stirret og stirret på klokken og timeviseren, men klarer ikke å se feilen du påpeker.
Klokken skal være 7 over 10, men timeviseren er fremdeles før 10-markøren..
Takk semmern. Thomas hadde fått hjerteinfarkt av denne.
Aner ikke hva som skjedde i det tilfellet, men Bjerke kan jobbe på AP uten å sende det avgårde også.
Det er helt riktig at Bjerke kan, men de rører ikke en AP som er kjøpt hos en annen AD, selv om den er innenfor garanti tiden, da blir den sendt videre. Forøverig så leverte jeg inn klokken pga feilen i nullstillingen. Klokken hadde før det ikke vært på noe service. I tillegg skal det nevnes at jeg var sammen med et annet "veteran medlem" fra TS når klokken ble levert inn, vi fikk se på mange helt nye AP Bjerke hadde inne, å vi spotter flere kvalitetsmessige feil på disse klokkene. Alt fra skjeve skiver til hakk i lenker. Noe vi gjorde de på Bjerke oppmerksom på.
Litt paradoksalt at mange urmakere her inne får ros for kundebehandling ved være vennlige mot besøkende og la dem prøve klokker selv uten klare intensjoner om å kjøpe, men samtidig får kritikk for å la for mange kunder og "kikkere" prøve klokkene.