Patina-tråden

image_zpshso3puxi.jpeg
5513 Gilt PCG ;)
 
Må nesten pusta liv i denna tråden igjen.

Har vært fan av messing/bronse klokker i lang tid, og fascinert av patinering. Har hatt naturlig patina og tvungen patina (salmiak damp metoden er svært effektiv!) og eg har reversert patina.

Og det er om reversering eg vil komma med eit fantastisk tips!
Eg har forsøkt mykje rart tidligare: vatn og zalo, eddik og salt, messingpuss, ketchup, sitronsaft etc. Med varierende hell.

Men i dag hadde eg eit Madame Currie øyeblikk! Eg snubbla over ein fantastisk måte. Eg sat og pussa på ei klokke med polerte midtledd, og nytta då sjølsagt CapeCod.
Etter eg var ferdig med lenka, skulle eg justere bezel på klokka mi då bezel ikkje var sentrert kl 12 (ja, OCD på det:p). Klokka er ei naturlig patinert Helson Sharkdiver 40 brass.

Resultatet eg såg var forferdelig/nydelig!(stryk det som ikkje passa).
Eg var ikkje ute etter å reversere patina,men når eg såg korleis det området eg berørte med Cape Cod fingrar såg ut, måtte eg berre forsøke å ta heile klokka. Patina'n formelig rant vekk! Klokka skinner og ser brand spanking new ut!

Eg pussa ikkje med CapeCod kluten, men pakka inn klokka i den og lot den få marinere litt i saftene (om det er lov å sei). Så tok eg ein mjuk tannbørste og pussa under rennande varmt vatn. Kjapt, uanstrengt og fantastisk resultat!

Har dårlig før bilde, men her er før og etter.
IMG_20170509_205328.jpg

IMG_20170524_202055.jpg
 
Redigert av en moderator:
Noen driver bare ikke med patina!
IWC fra ca 1918. Emalje holder mot tidens tann. Og det gjør gull også. Familieur som dessverre ikke er hos meg. Men jeg klapper på det når jeg er hos onkel.
IMG_0309.JPG
 
Redigert: