Patek Philippe-tråden

Angående ventetid:
Så vidt jeg har skjønt har Bjerke ventetid på Nautilus (i mitt tilfelle er det 5711/1A-010 som er øverst på ønskelisten). Det positive med ventetid er at man kan glede seg i laaaaang tid :) Men skal man glede seg i årevis så er det viktig at klokken til slutt havner på armen.

Min bekymring er: Hvis det kommer inn 1-2 klokker i året og VIP-kunder hopper forbi i køen, vil jeg da noen gang få tilbud om en klokke?
 
  • Liker
Reaksjoner: Christoffer91
Angående ventetid:
Så vidt jeg har skjønt har Bjerke ventetid på Nautilus (i mitt tilfelle er det 5711/1A-010 som er øverst på ønskelisten). Det positive med ventetid er at man kan glede seg i laaaaang tid :) Men skal man glede seg i årevis så er det viktig at klokken til slutt havner på armen.

Min bekymring er: Hvis det kommer inn 1-2 klokker i året og VIP-kunder hopper forbi i køen, vil jeg da noen gang få tilbud om en klokke?

Realistisk svar er nei og det mest fordi klokken er utgående, trolig ila året. Du vil nok få en evt ny model en dag. Spennende å se hva det blir.
 
cfe911ad1b42f1275d4ae4515ff0f898.jpg
 
Det var jeg ikke klar over! Gjelder dette versjonen med hvit skive også?
Var innom Ole Mathiesen i København for å titte litt igår. De regnet med en ventetid på 2-3 år på hvit skive 5711. Ikke mange på venteliste. De fikk inn ca 2 ur i året. Ca. 239NOK.
De hadde bare en Nautilus inne. En kunde hadde stukket fra denne bestillingen. Lekker sak, men litt over mitt nivå:D
IMG_1324.JPG
 
Hva er prisen på Nautilus med blå skive (5711)? Og er det fortsatt 5 år pluss venteliste på Bjerke?
 
Redigert: