Passaround 2012

Litt utenfor mainstream....

Bell & Ross BR 03 92 Automatic Black Dial Carbon Case BR0392-BL-CA Watch
br-036_1024x1024.jpg
[/IMG]
br-375_1024x1024.jpg
[/IMG]


Giuliano Mazzuoli Manometro Brushed Black Dial Right Crown MRB02N Black Strap Watch
gm-7_1024x1024.jpg
[/IMG]
 
Jeg har tidlighere, uten hell , lansert ideen om at alle starter med to lodd i kookken og at ved forsinkelse utover et minimum fører til bortfall av ett av loddene.

Fantastisk!

Nå må vi snart ha en "best of mikkemus"-tråd. Tasteleifene dine har en egen evne til å gi ny mening.
 
Fantastisk!

Nå må vi snart ha en "best of mikkemus"-tråd. Skriveleifene dine har en egen evne til å gi ny mening.

Lol.

Synes det er ufint av deg å pikke på mine trykkleif ;) :D

Det er ikke så ghg4rg lett når touchmetoden er på steinaldernivå og man er dopet ned på smertestillende. Som om dét er en unnskyldning ;) :cool:
 
Jeg trodde forsinkelse var positivt i slik forsamling så skjønte ikke straffen

:confused:
Ved forsinkelse på din hånd taper du ett av to lodd og dine muligheter til å vinne klokken halveres.

Det er viktig å straffesanksjonere regler, vet dere.

Men selvsagt må det en kontradiktorisk prosess med EMK i mente før en slik avgjørelse ;)
 
Stowa Flieger Chrono

Denne fikk jo gode skussmål i siste Watchtime.

Flieger_Chrono_1.jpg


Kudos til Krille for å sveive igang dette igjen.:D
 
Kunne tenkt meg å vært med på dette, supert opplegg! Mine ønsker er en type flieger eller mer dressy style. Ur over 42mm blir for stort og da får jeg følge med på sidelinjen. :):)

Fra mobilen
 
Håper på ett ur fra Glycine. Falt for min onkels konfirmasjons-ur fra 1960; som startet med en gang det vart løftet ut av skuffen det ble lagt nedi i på 80-tallet. :)
Ett klokkemerke alle bør få muligheten til å bli kjent med. www.glycine.no
a5a4e4e4.jpg