Min garasje er fylt med...

Takk for det, @Session88! Alfaen ble totalrestaurert for ikke lenge siden. Utseendemessig er den ganske original, sett bort i fra felgene som egentlig er fra racingmodellen. Motoren har litt høyere kompresjon med smidde stempler og vassere kammer. Dette i kombinasjon med sportsanlegg gjør at den har +/- 150hk.

Her er en liten video med lyd av herligheten for de som skulle være interessert:

Blir å se på sonens biltreff :)
 
Takk for det, @Session88! Alfaen ble totalrestaurert for ikke lenge siden. Utseendemessig er den ganske original, sett bort i fra felgene som egentlig er fra racingmodellen. Motoren har litt høyere kompresjon med smidde stempler og vassere kammer. Dette i kombinasjon med sportsanlegg gjør at den har +/- 150hk.

Her er en liten video med lyd av herligheten for de som skulle være interessert:

Blir å se på sonens biltreff :)
Blir skjælven i knea av dette. Gleder meg til å se....og høre.
 
  • Liker
Reaksjoner: Longhairdontcare
renaulten er ute av låven og har fått seg en runde med polish og voks
IMG_1235_zps7krrnsnp.jpg

IMG_1237_zps1wr2gflh.jpg

IMG_1238_zps53kl2ad5.jpg

men veien synes at jeg var i litt for godt humør, og bestemte seg for å gi meg en gave.
IMG_1234_zpsciapnpob.jpg


dette gjorde selvfølgelig formloffen veldig glad, siden jeg nå har mer tid til den.
DSCN5018_zpsy16rasip.jpg
:)
Utrolig kul bil!
 
Fikk et så altfor lavt tilbud i innbyttepris på Lexusen hos Porsche Senteret at det er helt uaktuelt å tenke på det. Til gjenspeiling fikk jeg 100k mer i takst hos andre bilforhandlere. Trist gitt.
 
Fikk et så altfor lavt tilbud i innbyttepris på Lexusen hos Porsche Senteret at det er helt uaktuelt å tenke på det. Til gjenspeiling fikk jeg 100k mer i takst hos andre bilforhandlere. Trist gitt.

Er det helt uaktuelt å selge privat? Gjort det flere ganger og aldri bydd på noen problemer.
 
Ikke så mye nytt i garasjen, men heller hvilken garasje jeg har det i.
Dette lekre, lille krypinnet står ubrukt etter at jobben la om firmabil-opplegget sitt og er nå anektert av meg. :D

Verksted%201_zpsbbkkwmt4.jpg


Verksted%203_zpspcwndrhc.jpg


Verksted%202_zpsiag28zhw.jpg


Det måtte feires med en liten tur i sommer-modus med den gamle skramlekassa. :)
Jepp%201_zpsowjpzebg.jpg
 
Redigert: