GrimReaper
Støttemedlem
Safirglass, premium plastikk og tag quartz. Det er jo valuta for penga..!Noen som har sett for mye på Swatch-TV det siste året? Og jeg som synes prisen på driten derfra var stiv. Dette er jo hinsides.
Dette må være beregnet på amerikanere med for mye penger og små håndledd. Og de er det vel ikke for mange av...
I call fiasko.
Jeg skal ikke være for bastant. Når folk går apeshit for det Swatchrælet så kommer det sikkert noen til å få tenning på disse også.Jeg digger de! Hvor små er de? Men jeg ville nok ikke betalt mere en halvparten av det TAG vil ha. Håper Grim Reaper har rett så kan jeg kanskje kjøpe en for den summen snart
Jeg har gjort det, brukte cape cod.Er det noen som har fått fjernet AR coatingen på utsiden her? Jeg fikk coatingen polert bort av urmaker p.g.a.riper, men sliter i etterkant med at det blir en form for «haze» på glasset, andre med tilsvarende erfaring?
Jeg har gjort det, brukte cape cod.
Cape Cod poleringskluter (3-pack)
Cape Cod® poleringskluter for fjerning overfladiske riper i metall. Klutene gir en skinnende blank finisj, men bør benyttes forsiktig og erstatter ikke ordinært renhold med vann og ev. såpe. Én pakke inneholder to Cape Cod® kluter med poleringsmiddel. Hver klut måler 15 x 10 cm og kan legges...shop.tidssonen.no
Husker at det skulle ganske mye til før det gikk bort. Var på en IWC aquatimer. Strøkent nåHar du problemer i etterkant med «haze»? Mitt glass ser svakt tåkete ut, nesten så jeg lurer på om kun deler av coatingen er borte.