Høstdepresjon

Mulig vi rekker en eller to pils ved spitalfields
Flyet vårt går 19:55 fra Standsted. Så vi bør nok ta toget fra Liverpool street senest 17:30

Screen Shot 2016-04-20 at 13.16.55.png
 
  • Liker
Reaksjoner: HenrikS
Trenger et par nye dresser, og tenkte det var på tide å prøve noe annet en Boss, Sand og Van Gils.
Dressene er ikke til jobb. Men til festlige anledninger som party, selskap og bryllup.
Noen som har tips til hvor en mann på snaue 174, 75-80kg, litt for tykke lår, legger og brede skuldre kan handle dress i London?
 
Savile Row, da det ikke lages dresser til mennesker med den komboen du skisserer der.
Enten er det så åletrangt at mannen i ikke kan bøye seg for å plukke opp noe som helst, eller så er det Dressmann XL..
 
Savile Row, da det ikke lages dresser til mennesker med den komboen du skisserer der.
Enten er det så åletrangt at mannen i ikke kan bøye seg for å plukke opp noe som helst, eller så er det Dressmann XL..

Er nesten like vanskelig å finne dress til meg, som sko til mine føtter. Skal innom Høyer en tur til uken for å teste noen dresser. Men frykter det blir like pinlig som sist.
Savile Row. Er det bespoke dresser?
 
Er nesten like vanskelig å finne dress til meg, som sko til mine føtter. Skal innom Høyer en tur til uken for å teste noen dresser. Men frykter det blir like pinlig som sist.
Savile Row. Er det bespoke dresser?
Savile Row er skreddergaten over alle i London, hvor man får skikkelig skreddersøm. Det koster jo det hvite ut av øyet, men da har man en dress som sitter som den skal.
Og sko? Jeg har samme trøbbel som deg; med høy rist, bred fot og plattfot. Så jeg føler med deg.
 
Savile Row er skreddergaten over alle i London, hvor man får skikkelig skreddersøm. Det koster jo det hvite ut av øyet, men da har man en dress som sitter som den skal.
Og sko? Jeg har samme trøbbel som deg; med høy rist, bred fot og plattfot. Så jeg føler med deg.

Da er jeg meg. Trodde du viste til http://savilerowco.com
Var en tur innom Boss, Follestad, Høyer og Tiger i lunsjen. Testet 7, eller var det 8 dresser. Ingen paset. Så nå skal jeg på besøk hos Menswear til uka. Håper på bedre lykke der.
 
Hackett har bespoke/halvbespoke til hva jeg forstår er forholdsvis rimelige priser sammenlignet med eliten i Savile Row. Ta en tur til øverste etasje i butikken dems på Regent St.
 
Hackett har bespoke/halvbespoke til hva jeg forstår er forholdsvis rimelige priser sammenlignet med eliten i Savile Row. Ta en tur til øverste etasje i butikken dems på Regent St.

Var innom Høyer, Boss og Follestad. Testet til sammen over syv, åtte dresser. Men ingen satt bra på meg. Forferdelig slitsomt...
Så etter tips fra @The Player så ble det tur innom Menswear i går. Fikk super hjelp av en hyggelig jente som kunne sakene sine. Testet to jakker og to bukser. Jakka satt som støpt, og buksa godt innenfor. Har ny date med henne på onsdag i lunsjen. Da blir det justering med skredder. Stoffet jeg valgte var Ermenegildo Zegna TROFEO®.
 
På toget til Liverpool street. Klokke er ikke 09:00 engang. Hvem trenger Gardermoen når man har Moss Lufthavn
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Ankom hotellet kvart over ti. Rommet er helt formidabelt. Penthouse Suite som er større enn mitt første krypinn i Oslo. Ikke at det er så viktig. Men man blir litt satt ut når forventningene er lavere enn resultatet.
Tipper at rommet er på rundt 50-55 kvm, og terrassen er 30-34 kvm.
Skal lett tilbake til InterContinental London Park Lane.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Redigert: