Høstdepresjon

Stemmer for å starte med den mest komplekse smaksmessig, slik har du har smaksløkene i behold. Etter en støyt med Lagavulin har du svidd de såpass kraftig at du ikke vil ha så mye glede av 18 år på fat.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla og HerrUr
Soft oppvarming
001.jpg
 
Fy faen så mye knask å se i jeremyn street! Elsker disse engelske ´´gentleman´´ butikkene og vindusshoppe på alle butikker og merker jeg knapt har hørt om! Ser du @Havvo anbefaler Charles & Thyrwitt skjorter, jeg har nesten kun brukt Eton til nå men disse ser ut til å være tipp topp til en meget god pris! (4 for 100 pund) Nå har jeg og kameraten min ruslet gjennom store deler av central så i dag gjenstår camden market og muligens show som Damon Albarn har vert med og satt opp.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Edzilla
Fy faen så mye knask å se i jeremyn street! Elsker disse engelske ´´gentleman´´ butikkene og vindusshoppe på alle butikker og merker jeg knapt har hørt om! Ser du @Havvo anbefaler Charles & Thyrwitt skjorter, jeg har nesten kun brukt Eton til nå men disse ser ut til å være tipp topp til en meget god pris! (4 for 100 pund) Nå har jeg og kameraten min ruslet gjennom store deler av central så i dag gjenstår camden market og muligens show som Damon Albarn har vert med og satt opp.

Ikke legg skylden på meg hvis du synes stoffet på Charles Tyrwhitt er litt brutalt.
Selv bruker jeg nesten utelukket skjorter fra Fred Perry og Boss til hverdags og jobb. Mens det går i Eton, Boss og Stenströms til dress og fest.
Kona handler en del på T.M Lewin og Thomas Pink. Mulig kvaliteten er bedre hos T.M Lewin? Prisen er i alle fall omtrent den samme Kanskje @Havvo kan svare på dette?
 
Jeg kjøpte forrige uke fire skjorter hos C. Tyrwhitt og er så langt svært godt fornøyd. Det å kunne velge etter tre/fire parametre (snippstørrelse og form, ermelengde og passform) og etter hva jeg så langt kan se god stoffkvalitet til den prisen er strålende.
 
Ikke legg skylden på meg hvis du synes stoffet på Charles Tyrwhitt er litt brutalt.
Selv bruker jeg nesten utelukket skjorter fra Fred Perry og Boss til hverdags og jobb. Mens det går i Eton, Boss og Stenströms til dress og fest.
Kona handler en del på T.M Lewin og Thomas Pink. Mulig kvaliteten er bedre hos T.M Lewin? Prisen er i alle fall omtrent den samme Kanskje @Havvo kan svare på dette?

Har handlet hos T.M.Lewin. Godt fornøyd med kvalitet og passform.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Ikke legg skylden på meg hvis du synes stoffet på Charles Tyrwhitt er litt brutalt.
Selv bruker jeg nesten utelukket skjorter fra Fred Perry og Boss til hverdags og jobb. Mens det går i Eton, Boss og Stenströms til dress og fest.
Kona handler en del på T.M Lewin og Thomas Pink. Mulig kvaliteten er bedre hos T.M Lewin? Prisen er i alle fall omtrent den samme Kanskje @Havvo kan svare på dette?

Kjøpte 4 skjorter hos Tyrwhitt sist tur, kan nok være enig i at stoffet er nokså tykt, spesielt sammenlignet med Boss. Kvalitet, passform og knapper virker helt greit til prisen, et godt stykke unna Stenströms, men det var også forventet. Pluss for krageavstivere i messing.

Planlegger ny tur veldig snart, gleder meg. Må ha et par Crockett and Jones Pembroke tror jeg, litt annen kjøpeopplevelse i Jermyn Street kontra netthandel hjemmefra :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Hammond og Edzilla
Kjøpeopplevelsen hos Crockett & Jones er en hyggestund uten like. Min ekspeditør sprang ett par turer til den andre butikken i gata for å hente sko de ikke hadde inne der jeg var. Måtte jo prøve andre modeller og farger sa han. Ble Pembroke i mørk brun på meg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla og HenrikS
Kjøpeopplevelsen hos Crockett & Jones er en hyggestund uten like. Min ekspeditør sprang ett par turer til den andre butikken i gata for å hente sko de ikke hadde inne der jeg var. Måtte jo prøve andre modeller og farger sa han. Ble Pembroke i mørk brun på meg.

Har lignende opplevelse fra Crockett & Jones i Jermyn Street. Den som ligger vegg i vegg med Tricker´s butikken.
Handlet selv ett par pembroke i tan scotch grain.
Skal garantert tilbake for å handle sommersko.
Kanskje disse?
1.jpg
 
Var innom C&J i går, men fant noen jeg likte bedre i en av nabosjappene. Husker ikke merket, skal sjekke når jeg kommer hjem. I princess Arcade? Er det noe som heter? Rett ved Jermyn