The Young Pope er endelig på Netflix og kan anbefales på det varmeste. En virkelig rar serie på den beste måten, og tidvis bekmørk satire.
+1Anbefaler ZeroZeroZero på HBO, meget bra serie som følger narkotika fra kartellene i Mexico via mellommenn i Usa og til Mafiaen i Italia.
De som liker ''modererne '' Wesstern a'la Clint Eastwood ,bør se denne.
7 sesonger som jeg i disse ''virus tider'' tar meg tid til å se på.
Wikipeida skriver: ''Justified er en amerikansk krim- og dramaserie som gikk på FX fra 2010 til 2015. Handlingen er lagt til Kentucky. Serien er basert på boken "Fire In The Hole", som er skrevet av Elmore Leonard. ''
Hoping this fills the void frim breaking bad
Justified er klart klasse, ja.De som liker ''modererne '' Wesstern a'la Clint Eastwood ,bør se denne.
7 sesonger som jeg i disse ''virus tider'' tar meg tid til å se på.
Wikipeida skriver: ''Justified er en amerikansk krim- og dramaserie som gikk på FX fra 2010 til 2015. Handlingen er lagt til Kentucky. Serien er basert på boken "Fire In The Hole", som er skrevet av Elmore Leonard. ''
Hoping this fills the void frim breaking bad
Hva kan man si: våpengal, homofil, narkoman og hockeysveis mann med en tigerpark. Ren galskap av den typen man ikke greier se vekk fra. En av de morsomste ny-utgivelsene i 2020.
Det er rett og slett stor kunst. Mange store øyeblikk. Begravelsen var min favorittscene, men hele serien bestod jo kun av høydepunkter.
Hva kan man si: våpengal, homofil, narkoman mann med hockeysveis og tigerpark. Ren galskap av den typen man ikke greier se vekk fra. En av de morsomste ny-utgivelsene i 2020.
Det er rett og slett stor kunst. Mange store øyeblikk. Begravelsen var min favorittscene, men hele serien bestod jo kun av høydepunkter.
Så 10 minutter, gikk lei.
Mye det samme som GoT..overhypet mas.
Så 10 minutter, gikk lei.
Hun jeg så Tiger King sammen med syntes også det ble kjedelig etterhvert og gav seg etter 3 episoder. Da startet hun på en serie som heter Dare Me. (https://www.netflix.com/no/title/80243706 ) Hun sier den er veldig bra, så kanskje den faller i smak hos deg også?Så 10 minutter, gikk lei.