Favoritt TV-Serier... Topp 3

Jeg og min samboer har nettopp avsluttet de to første sesongene av True Blod - hun forgudet den, jeg er også rimelig entusiastisk! Dette er en produksjon med høy kvalitet og slett ikke ræva manusarbeid, temaet til tross. Nå ser vi Fringe, en amerikansk serie som minner meg nokså mye om min ungdoms store tv-forelskelse, X-files.

True Blood er helt sjef! Hadde aldri trodd på forhånd at dette var noe jeg skulle like, men der tok jeg feil gitt.

Ellers så har det blitt en del episoder av "How I Met Your Mother" i det siste... fantastisk serie!
 
Ingen spoilere!

Noen andre som ser 24?

Er nettopp ferdig med årets sesong - "å fy flate for en avslutning".

Allikevel litt skuffet over den siste episoden, hadde håpet på at råskapen Jack har vist i de 3-4 siste episodene skulle fortsette.
 
umulig med tre...

Sopranos
The Wire
Entourage
Big bang theory
Las Vegas
How to make it in America
 
Tv serier

Mine favorittserier er som følger.
Krim.

1 The Shield. Rått og brutalt, noe av det verste jeg har sett av korrupte purker og miljøet rundt dem. Finnes ingen moral i
denne serien...:eek:

2. Sopranos. Helt sjef serie:cool: Svt 1 eller 2 starter med Sopranos episode 1 1. sesong nå på fredag og sender alle
episodene utover sommeren.:D

3. Corleone, Toto Riina, ikke akkurat noen langkjører av serie men j...ig bra.:cool: Il capo!!!

Innenfor humor blir det:

1 Red Dwarf.. Sjefserien over olle space serier:D

2. Shameless. Verre blir det nesten ikke:oops:

3. South Park. sanseløst moro:D:D

Vanlige såper osv:

1. Bonanza.. Så dårlig at det blir bra.:D

2. Heartbeat, eller som de har kalt den her i Norge, Med hjartat på rette staden..:D Hvor finner de alt det tidsriktige
rekvissittene tro?

3. ........


Og så må jeg nevne den engelske serien Leadballon.:D:D Og Klovn, Danske basert på såkalte virkelige hendelser.:D
 
Må si det er nesten umulig å skulle velge bare 3 med så mye bra serier som går!
Top Gear er derimot en klar nummer 1, uten tvil! Gleder meg stort til de nye episodene som snart kommer! :D

Nummer 2 og 3 er vanskeligere, men ender vel opp med Sopranos på nr 2 og Californication på nr 3, men med How i met your mother
og Entourage veldig close :)
 
Tja vanskelig å lage topp 3 må jeg inrømme, men kan nevne de som jeg følger med på nå i hvertfall

1. Sons of Anarchy

2. Big Bang Theory

3. Californiacation


Til de av dere som er interessert i motorsykler eller bare har lyst til å se på en badass serie kan jeg anbefale Sons of Anarchy på det varmeste!

http://www.imdb.com/title/tt1124373/
 
The Wire-maraton i det siste. Helt inne i lingoen nå, ain't no thang. Sheeeeeit, I'm just a humble mothafucker with a big-ass dick. :cool:
 
Til de av dere som er interessert i motorsykler eller bare har lyst til å se på en badass serie kan jeg anbefale Sons of Anarchy på det varmeste!

Kjøpte første sesong på DVD idag. Ingenting er som et maraton på 600 spilleminutter :cool:
 
Sesong 3 av Dexter er bra saker!

Alle sesongene er bra, men jeg synes sesong 2 og 4 var de beste.

Av andre serier så er det vel ikke noe som ikke er nevnt her, har sett mye på How i met... men ble rett og slett litt forsynt, føler ikke at det kommer noe vei. Ellers er jo The Big Bang Theory en udødlig klasikker som alltid slår ann. Hvertfall for min del, samboern skjønner det rett og slett ikke.
 
Sessong 4 av Dexter er helt rå.

Noen andre enn meg som har sett de (2) nye episodene av Entourage og Top Gear?
 
My bad.. Siste episode av TG er rå. Liker spesielt Masseratien :D

Ja Maseratien er utrolig grom! Elsker beskrivelsen til Jeremy av de tre bilene:
"You got the ballet dancer (Austin Martin Rapide), the hitman (Maserati Quatroporte), and someone whos been found at the bottom of the lake after two weeks (Porsche Panamera)" :D