Familiebilde - Hva har dere i boksen?

Har alt du trenger her ;)

Enig. Du har en bred og variert samling her @sf82 Om du mangler én ting, så er det en Seiko. Men trenger du ikke selge noe ;)

Nå er vel ikke hvorvidt man trenger det ene eller andre det avgjørende, når man har lyst på noe nytt ;)
Sikler veldig etter en GST Aquatimer i titan, så om noen har en slik liggende kan jeg nok forbarme meg over den.....kremt-kremt
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
IMG_2146.JPG
IMG_2145.JPG


Ny boks på plass. Ble en Wolf Windsor med skuff, en stor oppgradering fra den gamle kjipe boksen. Det har vært ett par endringer på innhold også, Longines Legend Diver er ute, angrer litt og det er stor fare for at en slik skal på plass igjen med tiden. Det har kommet inn en pen Omega Seamaster 2254.50, samt en gammel Tissot Navigator. Har også en Hamilton Viewmatic som ikke er avbildet. Har ingen konkrete planer for tiden, men sikler litt på Nomos, mulig det kan skje noe der på slutten av året?
Da har det gått ca 1 år siden forrige oppdatering her. Har skjedd litt men ikke noe veldig spennende.
Hamilton Viewmatic, Seiko Shogun, Helson Sharkdiver 45, Omega Seamaster 2254 og Orienten har gått videre til nye eiere.
Nytt siden sist er en Seiko Skx007, Helson Sharkdiver 42 brass og en Omega Planet Ocean xl.
Har i utgangspunktet ikke noen store planer men må se meg rundt etter en birthyear om noen måneders tid da det er småfolk på gang. Speedyen er birthyear klokke til guttungen og tradisjonen må nesten opprettholdes.
IMG_2146.JPG
IMG_2145.JPG
 
Da tror jeg at jeg er i mål! Inntil videre i alle fall :)

Allrounder, GMT, diver, kronograf og noe til dressen!

Jubilee, PCL, Oyster, dato, ikke dato, blå, hvit, sort.. Hva mangler nå?

gb2WOsP.jpg

Egentlig ingenting, men hvis du virkelig vil; en på skinnrem, en badass og noe med flere komplikasjoner kanskje

Noe i gult evt. rosé gull ;)

Flott samling!


Siden du holder deg til Rolex kan du jo supplere med gull som @Consigliere sier. Med denne får du en klokke på rem også.
IMG_0357.JPG


Eventuelt kan du legge på med et litt mer komplisert urverk, gull og skinnrem i denne. Connor McGregor bruker Sky Dweller, så den kan muligens ticke av badass også :)

IMG_0358.PNG
 
  • Liker
Reaksjoner: stigg
Om han er cocky som fan ved å kalle ut bokseverdenens store stjerne så har han ellers ingenting å bevise....
Han har vel tatt de steg som er nødvendig for å backe hans "noe" selvdiggende ego....
Jeg er ikke ute etter å diskutere hvorvidt iren er en badass, eller hvorfor jeg mener han ikke er det.
Jeg bare klarer ikke se for meg verken han eller Mayweather som annet enn pengegriske storkjefta unger. Det neste blir vel at en av de vipper frem kuken for å diskutere størrelse. Imo. :)
Men, det må sies, av de to virker McGregor som den mest oppegående av de.
 
Ehhm..nei. Han er mye, men badass er han ikke. En sint ire med noe å bevise, ja. Men ikke mer. Imho.
Hvis en fyr som lever av å knuse andres neseben ikke er "badass", så lurer jeg på hva som kvalifiserer til benevnelsen i din verden?
Jeg ville ihvertfall ikke ønsket å ha hatt noe uoppgjort med den karen der.
 
  • Liker
Reaksjoner: Kroger
Siden du holder deg til Rolex kan du jo supplere med gull som @Consigliere sier. Med denne får du en klokke på rem også.
Vis vedlegg 54286

Eventuelt kan du legge på med et litt mer komplisert urverk, gull og skinnrem i denne. Connor McGregor bruker Sky Dweller, så den kan muligens ticke av badass også :)

Vis vedlegg 54287
Akkurat det jeg tenkte også! Kanskje Cellini moon for å slå flere fluer i et smekk?
 
Hvis en fyr som lever av å knuse andres neseben ikke er "badass", så lurer jeg på hva som kvalifiserer til benevnelsen i din verden?
Jeg ville ihvertfall ikke ønsket å ha hatt noe uoppgjort med den karen der.
All kampsport er i mine øyne totalt hjelpeløst, og vitner om behov for tung medisinering. Så nei, han er ikke badass.
Hva som er badass i mine øyne? Ingen aning, men ikke han og hans like i hvert fall.