Familiebilde - Hva har dere i boksen?

Vis vedlegg 31881
Dagens samling - fargerikt kledd for anledningen :) Egentlig godt fornøyd nå. Tordde jeg skulle ha inn en blå YM 116622, men det ble en blå Milgauss i steden, og den fyller plassen for blåklokke med glans! Men savner litt å ha en Panerai i samlingen...

Vis vedlegg 31882
Synes dette bildet ble så kult at jeg ville ha det med selv om Ingenieuren på dette tidspunktet befant seg på armen.

Flott samling! Mangler en Hulk så er fargespekteret fullstendig:D
 
  • Liker
Reaksjoner: KTS69
Går mest i disse tre om dagen
IMG_1749.JPG
 
Har vært en leser her inne en stund nå, så tenkte det var på tide med et innlegg. Har nok lite å stille opp med i forhold til andres samlinger, men laster nå opp noen bilder allikevel:)
Som student så matcher ikke lommeboka alltid interessen, men har for en liten stund tilbake kostet på meg en Frederique Constant Classics Index GMT. Meget fornøyd hittil!
På lang sikt så står det en Jaeger Lecoultre Reverso høyest på lista, etterfulgt av en Rolex Datejust 36mm.

Enn så lenge så får FCen duge:
image2-2.JPG
image1-1.JPG
 
Har vært en leser her inne en stund nå, så tenkte det var på tide med et innlegg. Har nok lite å stille opp med i forhold til andres samlinger, men laster nå opp noen bilder allikevel:)
Som student så matcher ikke lommeboka alltid interessen, men har for en liten stund tilbake kostet på meg en Frederique Constant Classics Index GMT. Meget fornøyd hittil!
På lang sikt så står det en Jaeger Lecoultre Reverso høyest på lista, etterfulgt av en Rolex Datejust 36mm.

Enn så lenge så får FCen duge:
Vis vedlegg 32595 Vis vedlegg 32596
Flott klokke!