Erfaring med Urverket.no

Prislisten fra Breitling for 2010/2011 utgitt 1. mai 2010 (Norge) ligger Super Avenger
med ProII lenke til 32.520,-

Så da blir prisdifferansen = 1.345,- .... hvis det ikke har vært noe prisjusteringer i mellomtiden.


tigergutt

Takk skal du ha! Spørs om det ikke må bli en sånn snart.
 
Oppdaterer denne tråden med mer erfaring vedrørende handel på Urverket.

Fed Ex sendte meg regning på mva. Etter å ha kontaktet U, ble dette umiddelbart ordnet opp i. Rask og bra service.

Krona ramlet nesten ut en dag. Ble levert inn til AD sammen med garantikort stemplet en forhandler i Amsterdam som U har handlet med. Denne AD er kjent for et lidenskapelig hat til all handel som involverer Internet, men også her ble alt funnet i orden og fikset på garanti.
 
pröv fölgende ellers, sjekk prisen på urverket.no, gå til AD forhandler og si att du er intressert i klokkekjöp hvis prisen ikke er dårligere en urverkets og få rabatt.. funket for meg... men så bor jeg ikke i oslo;)
 
Får vel kanskje ikke verdens beste service om du slenger priser fra gråmarkedshandlere i trynet på ADer... Ville ikke anbefalt det.
 
Får vel kanskje ikke verdens beste service om du slenger priser fra gråmarkedshandlere i trynet på ADer... Ville ikke anbefalt det.

+1

Synes det er litt ufint, jeg. Spør heller AD hvilken pris de vil gi deg. Ta med i betraktningen at de skal lønne urmakere og drive fysisk butikk og ta en avgjørelse på om du vil bidra til at vi skal ha urmakere i Norge ;)
 
Urverket.no - Ingen grunn til å klage.

Har akkurat kjøpt meg en ny Submariner Black Dial Gold/Steel Ceramic Bezel, 116613LN på urverket.no.

Var i utgangspunktet litt skeptisk til å kjøpe på nett, men etter en lang og god dialog med nettstedet før kjøpet tro jeg til. (Benyttet kreditkort for å sikre leveransen/Forsikring)

Klokken ble levert med FED EX til avtalt tid og med all dokumentasjon. Kan ikke si noe annet enn at leveransen var som ønsket. Klokka var hel (det er vel en selvfølgelighet?) og ikke noen B-vare som jeg har lest her at noen har opplevd å få tilsendt.

Ideelt sett skulle jeg nok ønsket å kjøpe klokken over disk her i Norge, men tok noen runder med forhandler og de hadde ikke noe å gå på. Jeg sparte ca kr 8.500,- på dette og det synes jeg det var verdt å vente på.

Jeg er derfor ikke redd for å anbefalle urverket.no til andre etter denne positive opplevelsen.
 
Ser det brukes FEDEX til levering, hvordan får man leveringstidspunktet? Tenkte å evt bestille i dag, men reiser bort. Står 1-2 virkerdager. Regner med å være hjemme igjen mandag morgen. Kommer den før helgen da tro?

Hva skjer om man ikke er hjemme når den blir levert.
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby
Ser det brukes FEDEX til levering, hvordan får man leveringstidspunktet? Tenkte å evt bestille i dag, men reiser bort. Står 1-2 virkerdager. Regner med å være hjemme igjen mandag morgen. Kommer den før helgen da tro?

Hva skjer om man ikke er hjemme når den blir levert.

FedEx leverer vanligvis på dagtid. Om en ikke er hjemme så legger de igjen beskjed i postkassen eller tilsvarende med et nummer en kan ringe. Så avtaler en enkelt levering når det måtte passe.
Har mottatt endel via FedEx og det fungerer helt greit (samme med DHL og UPS).
Selv har jeg vanligvis avtalt levering på dagtid på jobbadresse så slipper jeg å få noen problem i så måte! :cool:
 
Ikke min erfaring, men en god kompis sin:
Han bestilte ny klokke i god tid før jul. Når den ankom var boksen nesten slitt istykker(tydelig etter mye bruk) og innsiden av boksen var full av flekker. klokken i seg selv var han usikker på om var brukt, men han sendte alt i retur fort som f...
Han hadde heldigvis ingen problem med å få igjen pengene sine.
 
Fikk også en slitt boks med en ny speedmaster reduced ikke så overraskende siden modellen ikke har vært i salg på årevis og derfor antakelig hadde ligget et sted. Klokken kom med alt av plast + nylig stemplet garantikort, så klager definitivt ikke.
 
Redigert:
d2REV1RK.jpeg


Urverket vs. Jaeger-Lecoultre.com
Selger de fake?
 
d2REV1RK.jpeg


Urverket vs. Jaeger-Lecoultre.com
Selger de fake?

Bildet ditt er ca. en pekefinger stort, ser ut til å være et produktbilde som det er – uavhengig av om noen skulle selge fake eller ei – hentet fra pressemateriale eller produsentens hjemmeside.

Og nei.. Urverket er ikke kjent for å selge fake.