Den store FOTO-grafitråden

Kjekt med en fototråd! Må si det er utrolig mye bra og ikke minst kreative bilder her, massevis av hyllest til dere som har postet til nå - dette var rett og slett inspirerende. :)

Her er mitt lille bidrag til tråden så langt.


Litt bilder av verdens mykeste og bittelille hund.. :D


14117244473_da1001bd8a_b.jpg



13910546449_bd1dd9408b_b.jpg



13910579660_e4a52f18d3_b.jpg



8400604914_50f99e6a6f_b.jpg



14094098991_6a3f8e1541_b.jpg




... som også har svart belte i tigging...

13910666778_2ebf569e1c_b.jpg



Bølger er både artige og litt skumle :D

14097399985_c3cf146ff4_b.jpg



14117488353_6711402fab_b.jpg



14097403845_940e7a60db_b.jpg





Bestefar

14074073376_56fc0a1b23_b.jpg



Blomster i hagen

8399425553_7388e36f43_b.jpg



8400515434_f1f84efc5d_b.jpg


...

Blir inspirert til å begynne å ta enda mer kreative bilder etter å ha lest igjennom tråden her, kameraet blir dessverre for lite brukt utenfor familiesammenheng, klokkebilder og denslags. Blir igjen minnet på hvor gøy fotografi kan være!
 
Redigert:
Flotte bilder @Kohe321 :).......Fikk frysninger når jeg så bilder av din Golden,da den er prikk lik min kjære Buster som takket for seg i 2002. Dette i kombo med rødvin ga en fin opplevelse :eek:

Slenger med et bilde av dugfriskt spindelvev tidl en morgen...

Gull018_zps3ce4c1de.jpg
[/URL][/IMG]
 
Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321
Har hatt hunder før - og får syyykt lyst på hund når jeg slike bilder dere poster. :)
 
Veldig flotte bilder :)

Jeg ble "mobbet" sist gang jeg postet disse bildene her inne :mrgreen:

Rosabloggeren Blomster-Sponon er tilbake! ;)

7454264662_6169f5de11_c.jpg


Var jo ikke akkurat meningen at fokuset skulle være ræva på ei flue, men sånn går det av og til...

7454264416_0c8b9b0b05_c.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Nessuno79 og Kohe321
Du tar noen utrolig bra og kreative bilder @Loevhagen! Skinner igjennom en veldig glede for fotografi i bildene dine, keep it up! Ser frem til flere :)
 
Redigert av en moderator:
Morroklumpen. :) Jukset skulle bestå i hva da? Må vel nesten forsvare meg da.

Variasjonen i bildene og lekingen skyldes Akams bildefester / -utfordringer der man bestemmer seg for en fotografisk utfordring ca. annenhver måned. Nå i april, så var min selvvalgte utfordring å benytte kvadratisk bildeflate og tema med bokstavene F-O-R. Her er ett utvalg av de 40+ bildene som ble tatt i april for det temaet alene.

FORnøyd by Loevhagen, on Flickr

FORpakter by Loevhagen, on Flickr

FORhekset by Loevhagen, on Flickr

FORskjell by Loevhagen, on Flickr

spaceFORrent by Loevhagen, on Flickr
 
Redigert:
En av festene i fjor så var målet å sette opp en scene på bordet og ta bilde av det. Scene skulle underbygge en av de mest leste artiklene på dn.no den dagen. Her er 3 eksempler fra den utfordringen. Det øverste var at svenskene satte fokus på passiv arbeidsledighet. Med rekvisitter hentet fra huset, lekerommet og hagen så gikk det å sette opp scenene helt OK.

Arbeidsledighet i Sverige:

Pekefingen ble utlånt av dattera i huset. :)

Augustfest 2013 (Dag 1) by Loevhagen, on Flickr


Platebransjen sliter:

Veggie Records by Loevhagen, on Flickr


Nordmenn reiser på ferie fremfor å vedlikeholde hus her hjemme:

Denne var vel den mest krevende der alt skulle settes opp uten å lime inn noe i etterkant. Regndråpene på glassplata er reelle.

Augustfest 2013 (Dag 2 by Loevhagen, on Flickr
 
Morroklumpen. :) Jukset skulle bestå i hva da? Må vel nesten forsvare meg da.
Alle kan vel se at det der er juks!

Neida, sorry, bare et utslag av dårlig humor. Jeg har sniktittet på FOR-serien din på Flickr tidligere, jeg synes dette er glitrende. Keep 'em coming!
 
Ja, jeg er en juksemaker og pipelort. :) Hm - slike gamle uttrykk burde egentlig vært en utfordring i seg selv. :rolleyes: Når man ser moderne mikser som "Bøyer seg i hatten", "Ville ikke tatt i henne med en spade en gang", osv - så er en del uttrykk i ferd med å dø ut. Kanskje det hadde vært en kjekk fotografisk utfordring; å ta bilder av ordtak. :D
 
Et fenomen jeg aldri har observert før inntraff i dag. En regnbuering rundt solen. Heldigvis hadde jeg med meg ND1000-filter og fikk tatt følgende (ikke gode, men) interessante bilder.







 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321
Ja, jeg er en juksemaker og pipelort. :) Hm - slike gamle uttrykk burde egentlig vært en utfordring i seg selv. :rolleyes: Når man ser moderne mikser som "Bøyer seg i hatten", "Ville ikke tatt i henne med en spade en gang", osv - så er en del uttrykk i ferd med å dø ut. Kanskje det hadde vært en kjekk fotografisk utfordring; å ta bilder av ordtak. :D
God idé! Selv tar jeg ikke fem øre for å spytte i det sure gresset.
 
I dagens konfirmasjon dukket følgende opp, som ble tatt ved et uhell :) Småungene i huset har fått hvert sitt kamera, slik at de kan krøkes tidlig. Legg merke til grepet til 4,5-åringen ("First rule of photography - never ever touch the lens") :)


Who draws first?
by iTetragrammaton, on Flickr
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321