Jepp, dyreste møtet jeg har vært på i alle fall!! Enn du da, du så da ut som om du hadde fått ferten av noe der du også......???Anders skrev:Hehe, her skjer det ting etter NURK-møtet!
Jepp, dyreste møtet jeg har vært på i alle fall!! Enn du da, du så da ut som om du hadde fått ferten av noe der du også......???Anders skrev:Hehe, her skjer det ting etter NURK-møtet!
Jepp, jeg skal bare leve på havregrøt frem til jul, så blir det saker!Frik skrev:Hey! Det ble den ja! Grattis veldig fin, krille. Da mangler du bare en Pam
DJM skrev:Fredrik, det er ikke tilfeldig at jeg skimter Afrika i bakgrunnen, eh?
krille skrev:
HerrUr skrev:Klarer ikke å ta av meg denne klokken, tror den har fått 95% av all wristtime siden jeg fikk den i mai.
Arild skrev:Nytt medlem her!
Har desverre ikke bilde av klokken på hånden for hånden! Men skal ta noen nye bilder av klokkene for senere bruk...
Flott forum!
HerrUr skrev:Klarer ikke å ta av meg denne klokken, tror den har fått 95% av all wristtime siden jeg fikk den i mai. Lille FrøkenUr ville også være med på fotografering i dag
Må bare unnskylde språkbruken, men den klokken gjør meg skjelven i buksene !
tombs skrev:Jeg er en "Sinner" i dag også