Dagens klokke

Anders skrev:
Hehe, her skjer det ting etter NURK-møtet!
Jepp, dyreste møtet jeg har vært på i alle fall!! Enn du da, du så da ut som om du hadde fått ferten av noe der du også......???
 
Hey! Det ble den ja! Grattis veldig fin, krille. Da mangler du bare en Pam :D :D
 
Onsdag morra blue 8)

DSC03494.jpg
 
Frik skrev:
Hey! Det ble den ja! Grattis veldig fin, krille. Da mangler du bare en Pam :D :D
Jepp, jeg skal bare leve på havregrøt frem til jul, så blir det saker!
 
DJM skrev:
Fredrik, det er ikke tilfeldig at jeg skimter Afrika i bakgrunnen, eh? :D

Jepp, det er Kongo :D Eller som jeg ville ha sagt det på morsspråket. Wandarme sadare kundu o`keke he he he :D
 
Klarer ikke å ta av meg denne klokken, tror den har fått 95% av all wristtime siden jeg fikk den i mai. Lille FrøkenUr ville også være med på fotografering i dag :)

dsc02591f.jpg

dsc02597mek.jpg
 
HerrUr skrev:
Klarer ikke å ta av meg denne klokken, tror den har fått 95% av all wristtime siden jeg fikk den i mai.


Veldig forståelig 8) Skulle ønske alle bezel-ringer var av keramikk! Ser helt rått ut! :mrgreen:
 
Følger reglene i denne tråden og poster et bilde tatt sammen med morgenkaffen,(etter at sambo var ute av døra for ikke å virke så nerdete lol.)
Jlc reverso grand gmt
forside:
togklokkerograsmus09038.jpg

"bakside":
togklokkerograsmus09032.jpg

Ha en fin dag folkens :)
 
Nytt medlem her!
Har desverre ikke bilde av klokken på hånden for hånden! Men skal ta noen nye bilder av klokkene for senere bruk...

Flott forum!

P1010551.jpg
 
Arild skrev:
Nytt medlem her!
Har desverre ikke bilde av klokken på hånden for hånden! Men skal ta noen nye bilder av klokkene for senere bruk...

Flott forum!

Og en flott GP! Velkommen :)
 
HerrUr skrev:
Klarer ikke å ta av meg denne klokken, tror den har fått 95% av all wristtime siden jeg fikk den i mai. Lille FrøkenUr ville også være med på fotografering i dag :)


Må bare unnskylde språkbruken, men den klokken gjør meg skjelven i buksene ! :mrgreen:
 
tombs skrev:
Jeg er en "Sinner" i dag også :mrgreen:

Nice :p
Får mer å mer sansen for U1. Vurderer sterkt å anskaffe meg en slik sak. Har du prøvd lenka til U1?
Må bare poste mer bilder av denne :mrgreen: