Dagens klokke

Sleinger meg på Krille med Monsterfredag...
OM "Sawtooth".... 8)

3994538521_542aaab208_o.jpg


3994538741_d7ef99d293_o.jpg


3994539519_ab224fcb43_o.jpg
 
bilde.jpg


5517 i dag. Skal være med meg til Liverpool i kveld.
Tok et bilde for å vise et par spesielle detaljer ved uret:
Lugsene er faste. Man MÅ derfor bruke nato rem.
Sidene er, til forskjell fra alle andre Suber, børstet og ikke polert.
Dette er to unike signaturer ved Milsuben.

Nå skal det bli Guiness og fish & chips!

God helg alle!
 
Vinteren har begynt å feste grepet i fjellet, -7 kl 07:30 :?
IMG_3045.jpg


Fremdeles spor av høst og tyttebær :)
IMG_3008.jpg


Vanntett Sinn U1 idag også :mrgreen:
IMG_3047.jpg


God helg alle sammen :D
 
tombs skrev:
Vinteren har begynt å feste grepet i fjellet, -7 kl 07:30 :?
God helg alle sammen :D

Flotte bilder tombs, me like! :mrgreen:
Den klokken går det ikke an å ta for lite bilder av. Nice combo!
 
Takk for det. Denne Kontikien kommer med gul, svart eller sølvgrå skive. 42mmkasse. Vanntett til 120m. ETA 2836 (hvis jeg ikke husker feil). Veil.pris 16800 NOK i 2008 (jeg var heldig og fikk 40% rabatt :mrgreen: )
 
HerrUr skrev:
Eterna med en fresh farge på en kald og regnfull dag :)
P1000400.jpg

Helt sinnsykt fin klokke, og du gjorden en kjempedeal på den også :D .. Gratulerer! Den der likte jeg veldig godt. Kan du ta noen flere bilder av denne og poste?
 
Til Stipey: Takk! Et par bilder til finner du her viewtopic.php?f=2&t=1486

Til Auto: Bestilte den klokken for et par år siden og fikk beskjed på at det kunne ta et par mnd før de fikk den inn igjen (Alf Lie). Klarte ikke vente og endte opp med en Breitling EVO istedet. Angrer litt hver gang jeg ser et bilde av den Spitfire kronografen. Skiven på den er helt fantastisk. Eneste jeg ikke likte var den brune skinnremmen på den (eller var det croco?). Fargen passet bare ikke til klokken, ser mye bedre ut det du har gjort :D
 
På tur i fjellet med Steelfish X-Plus på en meget behagelig original caoutchouc reim :D

021-1.jpg

059.jpg

IMG_3136.jpg
 
Sponon skrev:
tombs skrev:
Vinteren har begynt å feste grepet i fjellet, -7 kl 07:30 :?
God helg alle sammen :D

Flotte bilder tombs, me like! :mrgreen:
Den klokken går det ikke an å ta for lite bilder av. Nice combo!

Tusen takk Sponon :D Jeg er meget fornøyd med U1. Klokken må være noe av det mest robuste som er laget: Vanntett 1000m, urkasse i u-båt stål: hardhet 1500 vickers :mrgreen:
 
Til Auto: Bestilte den klokken for et par år siden og fikk beskjed på at det kunne ta et par mnd før de fikk den inn igjen (Alf Lie). Klarte ikke vente og endte opp med en Breitling EVO istedet. Angrer litt hver gang jeg ser et bilde av den Spitfire kronografen. Skiven på den er helt fantastisk. Eneste jeg ikke likte var den brune skinnremmen på den (eller var det croco?). Fargen passet bare ikke til klokken, ser mye bedre ut det du har gjort

Helt enig at den brune croco remmen ikke gjør seg på klokka, så jeg har byttet den med en Nato reim til jeg finner noe bedre! Skiven er lekker ja, nesten en tredimensjonal effekt!

IWCtilsalgs066.jpg
 
På tur til Saltö like sør for Strömstad i ettermiddag.
Nydelig høstvær. En hvit Atlas fikk være med :)
Dag og dato på klokka stemmer som vanlig ikke.
DSC_3830kopi.jpg
 
Til Auto: Har faktisk enda ikke sett et bilde som til fulle viser hvor flott den skiven egentlig er. Klokken må faktisk sees "live" 8)
 
Til Auto: Har faktisk enda ikke sett et bilde som til fulle viser hvor flott den skiven egentlig er. Klokken må faktisk sees "live"

Ja, må helt klart ses "live"!:) Jeg hadde opprinnelig planer om og kjøpe den ordinære sorte (kanskje mer populære) pilot klokka fra IWC. Men Spitfire overrasker når man får prøvd den på armen! En meget klassisk klokke som går nesten til alt...