Dagens klokke

Skulle på en liten fjelltur i dag.

Var usikker på om jeg skulle bytte klokke først...

P1010915.jpg



men fannt ut at denne passet bedre!

P1010931.jpg
 
Seiko Flightcomputer one på nato her i kveld
8525_283159530474_692635474_9374662_6190576_n.jpg


Noen seiko folk der ute som kan si noe mer om denne? Noe jeg fant i en kasse i fars garasje, satte batteri i den idag og den gikk den ;)
Flight Computer one - 7t34-6a00
 
Til Arild: Den IWC'en er helt nydelig. Ble nesten nervøs etter å ha lest teksten til første bildet ditt, men pustet ut da andre bildet kom :D . Klokt valg, Casio passer bedre i fjellheimen :mrgreen:
 
Fikk ny klokke i posten i går. Lenken som fulgte med var av ganske laber kvalitet, så satte heller på en skinn-rem.

Ble ganske bra synes jeg:

img1538fy.jpg
 
Klokker001-3.jpg


Her er min dagens; Breitling Montbrilliant Edition Speciale 100 ans d'aviation. Flyback chronometer.
En ting som imponerer meg med Breitling; lenken. Fy f...n for en kvalitet! :mrgreen:
 
DET var dagens klokke ! ;)

Frodo skrev:
Klokker001-3.jpg


Her er min dagens; Breitling Montbrilliant Edition Speciale 100 ans d'aviation. Flyback chronometer.
En ting som imponerer meg med Breitling; lenken. Fy f...n for en kvalitet! :mrgreen:
 
Frodo skrev:
Klokker001-3.jpg


Her er min dagens; Breitling Montbrilliant Edition Speciale 100 ans d'aviation. Flyback chronometer.
En ting som imponerer meg med Breitling; lenken. Fy f...n for en kvalitet! :mrgreen:

Nydelig ur :D
 
Frodo skrev:
Klokker001-3.jpg


Her er min dagens; Breitling Montbrilliant Edition Speciale 100 ans d'aviation. Flyback chronometer.
En ting som imponerer meg med Breitling; lenken. Fy f...n for en kvalitet! :mrgreen:


Nydelig klokke Frodo! Den likte jeg :eek:
 
Den GMT-masteren din er sinnsykt lekker Juice! Når den kommer med Pepsi (håper jeg den gjør) så skal jeg stå først i køen!