Beslutsångest angående köp av keeper..

Go for it

  • Yes

    Stemmer: 95 75,4%
  • No

    Stemmer: 15 11,9%
  • Köp en sub..

    Stemmer: 16 12,7%

  • Antall stemmer
    126
  • Avstemningen stengte .
Rar dott på skiven, skrå dato og fantasiløs kasse........I say go for the sub:cool:

Bara ett litet problem med det. Tar man bort dott:n, sätter datumet kl 3 och ändrar lite på kassen... så sitter man ju igen med en sånt där massproducerat mäklararmband ;) jag utan att överdriva ser 20-30 stk av varje dag.

Det för mig blir bara trist. Men så klart det är ju väldigt, väldigt safe :p
 
Redigert:
Kjør på - du kommer ikke til å angre :)

Bare bezelen er et kjøpsargument i seg selv, den er utrolig flott!

Du vil få noe som ikke veldig mange andre har, og 40mm er helt perfekt. Jeg har flere ganger holdt på å ryke på den forrige tribute modellen "no radiation", men den blir dessverre for stor for meg med sine 45mm :(
 
Det fantasiløse valget er jo Sub, alle kan jo ikke være med i denne gjengen ;)

62xZjqMhjYiMw92Jp9u8LwMVehghu3Q5TNMC9540sdBA







Okok, jeg gir meg :) De fikk jo i hvertfall til riktig farge på datohjulet :cool:
Vennligst hold sauen Shawn utenfor dette, han får ikke forsvart seg o_O
 
For meg er dette en "no-brainer". Blancpain!

Størrelsen er perfekt. Dato er bra på en klokke man bruker hver dag. For meg er 4:30 det logiske stedet å plassere en datovisning. Med denne plasseringen er det størst sjanse for at datoen er i vater når man kaster et blikk på håndleddet, og den ødelegger ikke resten av skivesymetrien.

Fuktindikatoren er vel fundert i FF's historie, og har en praktisk funksjon, noe som for meg veier opp for alle mulige Pokemon-assosiasjoner.

Har selv forsøkt å få plass på en venteliste på denne, så egentlig burde jeg forsøke å skremme bort alle andre som er interessert, men vil jo ikke ta fra Cermaic-junior sjansen til å arve denne fra far om en 30-40 år. :)

Og forresten: Det komiske premisset med Shaun the Sheep er jo at han er en sau som ikke oppfører seg som andre sauer, så han hadde nok hatt FF og ikke Sub. ;)
 
Har ikke funnet nøyaktige specs, men den har caliber 1151 som i hvert fall er tynnere enn 1315-kaliberet som sitter i vanlig FF (og de forrige jubileumsmodellene?), så man kan jo håpe på at den er litt tynnere.

Da tror jeg ikke tykkelsen blir et problem. Ser litt knapt ut, hadde gjort seg med større verk, da i diameter :)


blancpain_04.jpg
 
Sir,

Please find in attached our bank transfer details with the reference of the watch. We are glad that you be one of the first owner of the Blancpain MIL-SPEC.


Best regards,



Bara vänta då :). Referens är för övrigt 5008-1130-71 (71 för länk)
IMG_0518.jpg