Air-king

Jeg er helt enig, air-king er kanskje den mest undervurderte klokken. Man kan få dem helt nedi 6-7000kr hvis man er heldig. Det vil jeg si er mye klokke for pengene. For at air-king ikke skal bli kjedelig blant red subs og double reds osv så kan man altid kjøpe en litt mer spesiell utgave, f.eks som dominos osv.. Her er min, jeg kjøpte en cobranded, super fornøyd med den.
Bruker den faktisk ganske ofte. Anbefalingen min er : Løp og kjøp :)
999fdef1.jpg

Tiffany, for pokker! Et virkelig samlerobjekt! Grønn av misunnelse!:mrgreen:
 
Når skal folk lære seg til å ta bra/ok bilder?

Klokken så kjempefin ut, og prisen for nyoverhalt klokke med alt av dokumentasjon så jo ok ut. Nå vet jeg ikke hvor mye over 13000kr han forventer, men 13 kan vel ikke være en dårlig pris?
 
Når skal folk lære seg til å ta bra/ok bilder?

Klokken så kjempefin ut, og prisen for nyoverhalt klokke med alt av dokumentasjon så jo ok ut. Nå vet jeg ikke hvor mye over 13000kr han forventer, men 13 kan vel ikke være en dårlig pris?

Jeg blir alltid skeptisk når nærbildene er så dårlige...
 
Det er ikke en Air king, det er en Oysterdate!

Hvis det er riktig det som står på sertifikatet(6694) så er det langt fra en Air-king. Det er en Oysterdate som selvfølgelig har et manuelt opptrekksverk. Han nevner også i annonsen at det er manuell opptrekk. Så langt jeg kjenner til produserte IKKE rolex noe air-king med manuelt opptrekksurverk. Dessuten har den dato....
 
Hvis det er riktig det som står på sertifikatet(6694) så er det langt fra en Air-king. Det er en Oysterdate som selvfølgelig har et manuelt opptrekksverk. Han nevner også i annonsen at det er manuell opptrekk. Så langt jeg kjenner til produserte IKKE rolex noe air-king med manuelt opptrekksurverk. Dessuten har den dato....

Hah, godt poeng! :D
 
Hvis det er riktig det som står på sertifikatet(6694) så er det langt fra en Air-king. Det er en Oysterdate som selvfølgelig har et manuelt opptrekksverk. Han nevner også i annonsen at det er manuell opptrekk. Så langt jeg kjenner til produserte IKKE rolex noe air-king med manuelt opptrekksurverk. Dessuten har den dato....

Reagerte på det selv, men hvor har han fått for seg at det er en Air-King??
Synd at det ikke er noen gode nærbilder av urskiven..... Når den først ble
publisert forlangte han 22k for den og nå er den nede i 13k.
 
Hvis alt ellers er ok synes jeg 13 er et ganske spiselig prisnivå.
 
Air King er jo den aller billigste, og er vel som du sier ikke så veldig populær. Det er hos en fordel hvis du vil ha en, for de er billige i bruktmarkedet.

Watchtime testet denne mot Portofino og PAM005(?) for noen numre siden. Så det kan jo være et sted å titte hvis du vil ha litt "nøytral" info...

Det var i forrige Watchtime od de tok for seg Entry-modeller til Rolex,Panerai og IWC. Rolex kom best ut med AirKing grunnet råflott finish, at det var en klassiker, in-house verk osv. Det eneste de pirka på var størrelsen på 24mm.
Så er du fornøyd med størrelsen, kan du være sikker på at du får kvalitet så det holder.