Siste aktivitet

• kire
    kire reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Bjorn i Dagens klokke. Liker Liker
  • Edzilla
    Edzilla svarte på tråden Høstdepresjon.
    Tusen takk, @andres Det er nesten litt rart å lese dette nå, når det faktisk bare er timer igjen. Du er en av de få som har vært med på...
  • Edzilla
    Edzilla reagerte på innlegget til andres i Høstdepresjon. Elsker Elsker
    Dette blir helt utrolig. Et klimaks på en utrolig reise. Og at jeg har fått vært en liten del av dette med besøkene hos Rexhep føles...
  • Edzilla
    Edzilla reagerte på innlegget til havarduf i Høstdepresjon. Elsker Elsker
    Gleder meg på dine vegne, @Edzilla. Har fulgt tråden siden jeg ble medlem her i 2015. Litt av en reise kan man si. :)
  • Edzilla
    Edzilla reagerte på innlegget til Barney Ross i Høstdepresjon. Elsker Elsker
    Jeg håper dette blir en reportasje her på TS?
  • Edzilla
    Edzilla reagerte på innlegget til Jørgen i Høstdepresjon. Elsker Elsker
    Gode mann! Jeg gleder meg nesten like mye som deg til å se resultatet av dette :giggle: Nyt hvert sekund!
  • Edzilla
    Edzilla reagerte på innlegget til Bjorn i Høstdepresjon. Elsker Elsker
    Dette er bare fantastisk, og at vi får lov til å bli med fra sidelinjen er så flott. Gleder meg på dine vegne, @Edzilla.
  • Watcher
    Watcher reagerte på innlegget til andres i Høstdepresjon. Liker Liker
    Dette blir helt utrolig. Et klimaks på en utrolig reise. Og at jeg har fått vært en liten del av dette med besøkene hos Rexhep føles...
  • WatchByA
    WatchByA reagerte på innlegget til andres i Høstdepresjon. Liker Liker
  • Cuoresportivo
    Cuoresportivo reagerte på innlegget til andres i Høstdepresjon. Liker Liker
  • espenal
    Bump
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til andres i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hvalse
    Hvalse reagerte på innlegget til andres i Høstdepresjon. Liker Liker
  • andres
    andres svarte på tråden Dagens klokke.
    • 1787819865336.png