Siste aktivitet

• J
    jvj75 reagerte på innlegget til Flieger i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Consigliere i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til HadronCollider i Dagens klokke. Liker Liker
    Fattigmannsdaytona. Er det andre her som har en slik?
  • berekraft
    berekraft svarte på tråden Hagearbeid.
    Vi har stort sett bare utemøbler fra Grythyttan i ubehandlet teak og varmforsinket stål. Helt fantastiske møbler som varer en generasjon...
    • IMG_4936.jpeg
  • crown guard
    78400kr..... for ETA opphav. Jaja, de holder tradisjonen tro med at speedy reduced skal ha lav annenhåndsverdi og være tungsolgt i...
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til Bgo80 i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Litt igjen av sommeren ennå!
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til andres i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Endelig sommerferie
  • crown guard
    crown guard svarte på tråden Humortråden.
    La dette være en lekse til oss alle @Grendel . Man må aldri selge alle medlajongene... Noen må man beholde.
  • crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til Thorvald i Den store sykkeltråden. Liker Liker
    Høres ut som et konge prosjekt🤩 Skal du kjøpe deg sykkel primært for denne turen eller for å bruke «masse» senere også? Det ville jeg...
  • crown guard
    crown guard svarte på tråden Den store sykkeltråden.
    Takker takker! Det blir vel primært for denne turen, men jeg har både kamerater og flotte naturopplevelser innen sykkelavstand (på...
  • Tysnesingen
    Tysnesingen reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Ikke mange timer igjen til avgang mot Genève. Det blir en rimelig tettpakket helg, men det er vel egentlig akkurat sånn det skal være...
  • Havvo
    Havvo reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Ikke mange timer igjen til avgang mot Genève. Det blir en rimelig tettpakket helg, men det er vel egentlig akkurat sånn det skal være...
  • Jon Henrik
    Jon Henrik reagerte på innlegget til WatchByA i Høstdepresjon. Liker Liker
    For en reise dette har vært å følge! Det er ganske utrolig å tenke på at denne tråden startet for snart 12 år siden med en...
  • crown guard
    crown guard svarte på tråden Den store sykkeltråden.
    Takk for feedback! Jeg vet rett og slett ikke helt mellom mekanisk og elektronisk gir. Mannen i meg vil ha mekanisk. Som kan fikses og...
  • S
    SGG reagerte på innlegget til uret i Vacheron Constantin-tråden. Liker Liker