Siste aktivitet

• T
    toasty reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • T
    toasty reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
    Kveldens når det snart er fullmåne som titter frem.
  • T
    toasty reagerte på innlegget til Hvermansen i Dagens klokke. Liker Liker
  • T
    toasty reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • T
    toasty reagerte på innlegget til Vermin i Dagens klokke. Liker Liker
  • T
    toasty reagerte på innlegget til Sindregb i Dagens klokke. Liker Liker
  • Rød
    Rød opprettet en ny tråd.
    Selger her en meget pen og velholdt PH500M, kjøpt ny av meg i 2020. Komplett pakke fra norsk forhandler. Certina DS Super PH500M er en...
    • IMG_4542.jpeg
    • IMG_4539.jpeg
    • IMG_4517.jpeg
    • IMG_2277.jpeg
    • IMG_7098.jpeg
    • IMG_2624.jpeg
    • IMG_5458.jpeg
    • IMG_4585.jpeg
    • IMG_4548.jpeg
    • IMG_4517.jpeg
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til crown guard i Seiko-tråden – løst og fast om Seiko. Liker Liker
    Så var servicen tatt. Alle pakninger ble byttet, men glasset turte jeg ikke å bytte, ettersom jeg da må kneppe av bezelen av bakelitt...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Idva i Vis oss din Seiko!. Liker Liker
    Rotet rundt i klokkeskuffen og fant denne som jeg hadde helt glemt at jeg kjøpte en gang. Artig liten sak som jeg kanskje må ta frem...
  • Sindregb
    Sindregb reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • Sindregb
    Sindregb reagerte på innlegget til Bgo80 i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Litt igjen av sommeren ennå!
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Pollux i Gullkorn fra Finn.no. Haha Haha
    Det er forskjell på et fult sett og et fullt sett. Dette er jo helt tydelig det første.
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Loevhagen i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Den sorte ser jo flott ut, men for lik "originalen"? Vet ikke, men den hvite urskiven med blå aksenter ellers står litt mer på egne ben...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Integrert jacuzzi svinger ikke like mye.
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
    Kveldens når det snart er fullmåne som titter frem.