Siste aktivitet

• Readerfly
    Readerfly svarte på tråden Hva leser dere om dagen?.
    Få forfattere har fascinert meg så mye som Johan Harstad. Dette er min fjerde i år. Kan absolutt anbefales. Max, Mischa og...
    • image.jpg
  • crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til Grendel i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Det heter at bilen er mannens ansikt utad. Og så gir jo bilen også glede når mann besøker den i garasjen. Jeg feiret Cooper S 'en min...
  • Hammerfjord
    Hammerfjord svarte på tråden Blancpain-tråden.
    Nei, det var ingen nyheter og det er grunnen til at såkalte "youtube eksperter" burde våkne. Det var poenget mitt. Og når det gjelder...
  • D
    Dankeschon reagerte på innlegget til Hammerfjord i Brennevin. Liker Liker
    Den må du prøve. Fikk den for jul og fikk også mye hjelp fra kona for å tørke flasken.
  • D
    Dr.Skinnywrist reagerte på innlegget til andres i En unboxing av noe som skulle vært noe annet. Liker Liker
    Absolutt, de var meget løsningsorienterte. Ganske raske på å svare mail også, det er pluss.
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til uret i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tagliano
    Takk, ser det ligger en på chrono med ref. 166.077 som er "destro" Er kanskje mulig å få snudd tilbake eventuelt😏
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Hammerfjord i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tagliano
    Tagliano reagerte på innlegget til andres i Den store Omega PloProf-tråden. Liker Liker
    Har tidligere lest om flere som har bygget om disse til "destro". Kan fort hende at det ikke er fishy. Søk litt rundt
  • D
    Dankeschon svarte på tråden Brennevin.
    Brillet Cognac har jeg hørt masse om, men tror desverre ikke jeg har prøvd din, kondoler meg lol. Storhetstid på polet i Norge var når...
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til Hvermansen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til Dankeschon i Dagens klokke. Liker Liker
    Citizen Aviator
  • Bent Andresen
    Bent Andresen opprettet en ny tråd.
    En meget pen casual klokke dette i fin størrelse 40mm 👌 Et stort pluss 100 meter vanntett i tillegg. Er utrolig behagelig på armen, å...
    • IMG_8808.jpeg