Siste aktivitet

• acnorway
    Klart til kona kommer hjem, pent pakket inn av @wonka 😊 Her må jeg bare få skryte av Otteren og Nomos som klarte å kutte leveringstid...
    • 1000007675.jpg
  • Hoover
    Hoover opprettet en ny tråd.
    Klokka er kjøpt fra Norsk forhandler for to uker siden og er bare prøvd noen timer på armen. Ref nr C029.807.11.031.60 . 40mm pluss...
    • 20260811_194413.jpg
    • 20260811_194422.jpg
    • 20260811_194436.jpg
    • 20260811_194455.jpg
    • 20260811_194536.jpg
    • 20260811_194752.jpg
  • Andreasvikan
    Andreasvikan reagerte på innlegget til Callahan i Dagens klokke. Liker Liker
  • Andreasvikan
    Andreasvikan reagerte på innlegget til svimtapp i Dagens klokke. Liker Liker
  • lumer
    lumer reagerte på innlegget til Trbl i Dagens klokke. Liker Liker
  • lumer
    lumer reagerte på innlegget til Mr.M i Dagens klokke. Liker Liker
  • lumer
    lumer reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • lumer
    lumer reagerte på innlegget til Callahan i Dagens klokke. Liker Liker
    Dagens dobbel
  • Rød
    Rød svarte på tråden Generell snikksnakk.
    Restaurant 181 i det roterenede Olympiske tårnet (181m). Noen år siden jeg var der, men nydelig mat og utsikt rundt hele München. Ligger...
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til SoulG i Høstdepresjon. Liker Liker
    Dette burde jo nesten livestreames her på tidssonen. Fikser du det, Jon Harald?
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til Ckirkemo i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Genta i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Haha Haha
    Føler meg håpløs. Først så jeg @CHH sin WTB annonse og fikk skikkelig lyst på en: Også var jeg på Öyen i da og fikk se nesten samme...
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til Genta i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Liker Liker
    Føler meg håpløs. Først så jeg @CHH sin WTB annonse og fikk skikkelig lyst på en: Også var jeg på Öyen i da og fikk se nesten samme...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Genta i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Vermin i Dagens klokke. Liker Liker