Siste aktivitet

• andres
    andres reagerte på innlegget til Doc i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Liker Liker
    Jeg må slå et slag for The Citizen Aq4090/4091-serien som er både svært praktisk og anvendelig. 100 m vannbestandiget, titan, flott...
  • rattytdr
    rattytdr svarte på tråden Dagens klokke.
    • P1030500.JPG
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Elsker Elsker
  • thomash4
    thomash4 opprettet en ny tråd.
    Selger et par helt nye og ubrukte Red Wing Iron Ranger 6” i fargen Amber Harness. Strl 41,5 eu og 8,5 US. Jeg bruker til vanlig 42,5...
    • IMG_7027.jpeg
    • IMG_7026.jpeg
  • TCB
    TCB reagerte på innlegget til Ompalompa i Sigarer og lightere. Liker Liker
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til Doc i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Liker Liker
    Jeg må slå et slag for The Citizen Aq4090/4091-serien som er både svært praktisk og anvendelig. 100 m vannbestandiget, titan, flott...
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Bullitt i Porsche 928S. Liker Liker
    Gratulerer med fin bil og fin farge 😎 Mitt beste tips på eldre biler er å sjekke bensinslanger og gjerne montere en brannslukker 👍 Har...
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til kire i Porsche 928S. Liker Liker
    En god nyhet: golden får plass i baksetet En dårlig nyhet: dynamoreimen røk i fart oppe i Nittedal i går på det som skulle være en...
  • Edward
    Edward svarte på tråden Tudor-tråden.
    Jeg tipper de skylte klokka sammen med alt det andre utstyret de skylte etter hvert eneste dykk...
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Doc i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Liker Liker
  • SpaceCowboy
    SpaceCowboy reagerte på innlegget til Vermin i Dagens klokke. Liker Liker
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Bgo80 i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Mandagens Finansavis: Urmaker Bjerke:Har tjent nesten 300 millioner på fem år Urmaker Bjerkes nye klokkemekka førte til et salg på 743...
  • SpaceCowboy
    SpaceCowboy reagerte på innlegget til Mr.M i Dagens klokke. Liker Liker
  • SpaceCowboy
    SpaceCowboy reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • SpaceCowboy
    SpaceCowboy reagerte på innlegget til Frik i Dagens klokke. Liker Liker