Siste aktivitet

• J
    jvj75 reagerte på innlegget til Moon phase i Dagens klokke. Liker Liker
    Kveldens klokke på hytta
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Hvermansen i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Genta i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Jeg liker romertall jeg. Sommerklokke nr 2 på feriens siste dag: Flere romertall fra arkivet:
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Lager en stor batch smakfulle kjøttkaker.
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Benno von Archimboldi i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Fisker og nyter
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Hammerfjord i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
  • Vidar
    Vidar reagerte på innlegget til BigT i Dagens hund. Liker Liker
    Ingen verdens ting matcher kjærligheten i en hund. Fire labber og ei snute som alltid er DIN. En hale som logrer for nettopp DEG. For en...
  • Cuoresportivo
    Cuoresportivo reagerte på innlegget til Genta i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Jeg liker romertall jeg. Sommerklokke nr 2 på feriens siste dag: Flere romertall fra arkivet:
  • Hoover
    Hoover svarte på tråden Dagens vintage.
    • 20260802_101006.jpg
  • Hoover
    Hoover reagerte på innlegget til Maschinen i Dagens vintage. Liker Liker
    Apropos index. Dagens vintage mangler én ved kl.5. Rop ut hvis noen her har en liggende. Fin og tynn Citizen New Master manuell...
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • R
    Raniets reagerte på innlegget til Genta i Sommerklokka 2026. Elsker Elsker
  • HadronCollider
    HadronCollider svarte på tråden Bilspotting.
    En flott reportasje om Pacer:
  • Benno von Archimboldi
    Benno von Archimboldi reagerte på innlegget til Genta i Sommerklokka 2026. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til BigT i Dagens hund. Liker Liker
    Ingen verdens ting matcher kjærligheten i en hund. Fire labber og ei snute som alltid er DIN. En hale som logrer for nettopp DEG. For en...