Siste aktivitet

• P
    Pano reagerte på innlegget til Qwestern i Dagens klokke. Elsker Elsker
  • P
    Pano reagerte på innlegget til Callahan i Dagens klokke. Liker Liker
  • time
    time reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • P
    Pano reagerte på innlegget til Bromle i Dagens klokke. Liker Liker
  • P
    Pano reagerte på innlegget til Lemen i Dagens klokke. Liker Liker
    Vokser på meg denne. Nå mangler den bare en litt badevennlig rem så er man i mål.
  • P
    Pano reagerte på innlegget til Qwestern i Sea-Dweller-tråden. Elsker Elsker
  • time
    time reagerte på innlegget til SGG i Bilspotting. Liker Liker
  • Mr Davis
    Mr Davis reagerte på innlegget til urtid i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    For noen sommerdager det har vært her i Norge! Varm badetemp i fjellvann, bekker, elver, innsjøer og i havet :cool: Doxaen leverer.
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Edward i Dagens hund. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til kire i Dagens hund. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Eternamaniac i Humortråden. Liker Liker
    Det mangler en sofa, skikkelig seng og et øleskap, kunne også skiftet ut den moderne bilen og sykkel med en vintage, ellers ser det bra ut.
  • Mr Davis
    Mr Davis reagerte på innlegget til Qwestern i Sea-Dweller-tråden. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til oyvindbl i Vis oss din Seiko!. Liker Liker
    Og en 1971 Seiko 7017-6050 på rallyrem. Den originale lenka ligger i skuffen fordi jeg synes den ble finere på rem
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til oyvindbl i Vis oss din Seiko!. Liker Liker
    Min 1964 Seiko Sea Lion M55 med 6201B urverk
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Klokkegutt i Vis oss din Seiko!. Liker Liker
    Tror aldri jeg har mottatt så mange komplimenter for en klokke tidligere. Her i Las Vegas hvor det er oversvømt av ordinære klokker som...