Siste aktivitet

• Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Loevhagen i Sommerklokka 2026. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Loevhagen i Sommerklokka 2026. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Parmined i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Shit, denne uken kom brått på, det viser seg at ferien min ikke starter før om litt, og jeg har knapt rukket å se på, langt mindre...
  • SpeedmasterPepsi
    SpeedmasterPepsi reagerte på innlegget til darkcho i Dagens vin. Haha Haha
    Flott at du er Sommelier, men hør nå heller etter på tipsene til @Loevhagen som han har lest fra DN!!
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Loevhagen i KLOKKESTAFETTEN IV. Haha Haha
    Så satt man her da og surfer litt rundt etter BP, takket være @Bgo80 og @Chronodiver...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Chronodiver i KLOKKESTAFETTEN IV. Haha Haha
    Meeen asså, nå har jeg en sånn Rålæx Exp1 liggende, MK2 til og med. Jeg kan godt være med på et rent bytte mot din Leman og Milspec. Ja...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Chronodiver i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    @Bgo80 : Blancpainsamlingen din er fantastisk og jeg skulle ønske flere brukte penger på merket. På brukten er de fleste...
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Måsabjønn i Dagens klokke. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til crown guard i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Jeg får vel starte med å si at dette var et meget godt komponert og lærerikt innlegg! Akkurat passe med nerding, historie, egne tanker...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til acnorway i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    @Bgo80 dette var da veldig god kveld/natt-lektyre! Og en litt overraskende samling som jeg ikke kjente til fra før. BP er er merke som...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Loevhagen i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    @Bgo80 - For en fantastisk flott presentasjon og detaljert og overveid artikulert tekst av egne tanker rundt samlingen. Kjekt å lese noe...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Bgo80 i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Ikke lett å hoppe etter mange gode innlegg her men jeg går rett på sak med min lille samling på seks klokker. Vi starter med tre...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Måsabjønn i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker