Siste aktivitet

• Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Måsabjønn i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til acnorway i Tutima-tråden. Liker Liker
    Kom over dette merket i et flyplass-magasin i Hamburg. Dette ser jo ganske lekkert ut..
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til ordinary i Dagens klokke. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Zawatch i Tudor-tråden. Liker Liker
    Fikk tafset litt på denne rampen i går, og fikk ikke mindre lyst på den gitt.🤩 Tidligere Tudor chrono har vært litt store for meg, men...
  • Bgo80
    Bgo80 svarte på tråden KLOKKESTAFETTEN IV.
    Fin samling @Parmined. Litt artig observasjon er jo at Kuoe’n og IWC’en har litt samme designspråk. IWC Mark XX kan jeg forstå at du...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Hovedsignal i Den store Certina-tråden. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Elsker Elsker
    15416CD💙
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Beretta692 i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Liker Liker
    Da har jeg ihvertfall fått sett den sykeste samlingen noensinne, jeg driver med persontransport og skulle kjøre noen vip gjester med...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til JørgenO i Vis oss din IWC Ingenieur. Liker Liker
    Det ble sølv på meg. Vanskelig å ta øynene bort fra denne. Detaljene er utsøkt.
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til SCUBA diver i Humortråden. Haha Haha
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til mr.quick i Den store sykkeltråden. Liker Liker
    Sikvalandsvegen er en av de beste i distriktet. Gøy begge retninger, og ikke langt til tettbygde strøk heller. Den kan glatt integreres...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Klokkegutt i Fotball-VM 2026, Norge vs Verden. Liker Liker
    Enig, spesielt Schjelderup var strålende i går og begge har vel jevnt over prestert bedre enn Nusa og Sørloth så langt, til tross for at...