Siste aktivitet

• Klokkefanatikeren
    Klokkefanatikeren opprettet en ny tråd.
    Selger min Rolex Day-Date 36 da denne blir for pen for mitt bruk. Klokken er kjøpt hos tysk AD i 2013. Servet hos Urmaker Bjerke i 2025...
    • IMG_3904.jpeg
    • IMG_3912.jpeg
    • IMG_3906.jpeg
    • IMG_3905.jpeg
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Loevhagen i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    En veldig diversifisert trio, som da dekker mer rent "samlingsmessig" enn hva kun tre klokker skulle tilsi isolert sett i antall. Den...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Liker Liker
    Søndagstur med 321!
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til andres i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Da var det min tur.. Neida, det blir litt for dumt å gå gjennom alle sammen. Jeg velger ut 3 stk. som jeg kan leve med hele...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til MisterOK i Dagens vintage. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til chronometer i Dagens vintage. Liker Liker
    Følger opp sommerklokker med dagens 😄
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Rovers i Dagens klokke. Liker Liker
    70-talls hverdagsbeater :) Liker denne veldig godt! Oppleves ekstremt slank og comfy på håndleddet.
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Todda i Dagens klokke. Liker Liker
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Loevhagen i Sommerklokka 2026. Liker Liker
  • Timely
    Timely reagerte på innlegget til Zawatch i Tudor-tråden. Liker Liker
    Fikk tafset litt på denne rampen i går, og fikk ikke mindre lyst på den gitt.🤩 Tidligere Tudor chrono har vært litt store for meg, men...
  • Carrera
    Carrera svarte på tråden Island of Watches.
    Strøken frøken🤩😘
  • Carrera
    Carrera reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Elsker Elsker
    Takk for det :) Jeg er enig, det er synd. På forhånd - beklager kvaliteten:
  • Carrera
    Carrera reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Liker Liker
    Omega Speedmaster Calibre 321. For en fantastisk dag dette ble for meg! Jeg bestilte denne klokken 7. Januar 2020 hos Lervik Ur. 6,5...
  • Carrera
    Carrera reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Liker Liker
    Får prøve meg på en unboxing jeg da. Klokken har vært ønsket lenge, så veldig deilig at dagen faktisk kom. Troen på det hadde jeg mistet...