Siste aktivitet

• acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Loevhagen i Sommerklokka 2026. Liker Liker
  • acnorway
  • acnorway
  • andres
    andres reagerte på innlegget til acnorway i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    @andres samlingen din er virkelig noe å sikle over. For en utvikling siden vi først satt å mekket på klokker i fylla i Spikkestad! Du...
  • acnorway
    acnorway svarte på tråden KLOKKESTAFETTEN IV.
    @andres samlingen din er virkelig noe å sikle over. For en utvikling siden vi først satt å mekket på klokker i fylla i Spikkestad! Du...
  • andres
    andres reagerte på innlegget til Bgo80 i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Var litt spent på hva @andres med sonens antageligvis største klokkeboks kom til å gjøre i denne stafetten 😀 Men artig utvalg det der...
  • andres
    andres reagerte på innlegget til Loevhagen i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    En veldig diversifisert trio, som da dekker mer rent "samlingsmessig" enn hva kun tre klokker skulle tilsi isolert sett i antall. Den...
  • Timely
    Timely reagerte på innlegget til Loevhagen i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Jeg føler meg like rampete som trådstarter, og siden morgendagen innebærer en del reising og kjøring med familien den dagen, så tar jeg...
  • kire
    kire svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_5099.jpeg
  • kire
    kire reagerte på innlegget til acnorway i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Liker Liker
    Bare én? 🙈 Senest i dag fikk jeg lyst på en Nomos etter et bilde @Chronodiver postet 😅 Lysten på en tourbillon kjenner jeg litt på i...
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Genta i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Liker Liker
    Tråden for drømmer. Kortsiktige, langsiktige, uoppnåelige, spontane, fornuftige, ufornuftige, realiserbare, urealiserbsre, etc. Har...
  • K
    Klokker reagerte på innlegget til andres i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Da var det min tur.. Neida, det blir litt for dumt å gå gjennom alle sammen. Jeg velger ut 3 stk. som jeg kan leve med hele...
  • Bgo80
    Bgo80 svarte på tråden KLOKKESTAFETTEN IV.
    Var litt spent på hva @andres med sonens antageligvis største klokkeboks kom til å gjøre i denne stafetten 😀 Men artig utvalg det der...
  • Yallaboy
    Bump med prisjustering