Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?

Medlem
26. april 2011
Tråden for drømmer. Kortsiktige, langsiktige, uoppnåelige, spontane, fornuftige, ufornuftige, realiserbare, urealiserbsre, etc.

Har alltid lyst på noe nytt. Fordi jeg ser en annonse, en «dagens», et FB-innlegg, besøker en butikk, spotter en fin klokke live, etc.

Fikk plutselig veldig lyst på denne! Null (!) penger på klokkekontoen. Men…

Perfekt allrounder:
IMG_7454.jpeg

Bare én? 🙈

Senest i dag fikk jeg lyst på en Nomos etter et bilde @Chronodiver postet 😅

Lysten på en tourbillon kjenner jeg litt på i blant. Spesielt med oppblomstringen av rimeligere sveitsiske varianter. (merk rimeligere er ikke lik billig)

1000006410.png

1000006411.jpg

Ellers synes jeg også lakseskive fra Laine kiler på rett plass
1000006412.jpg

Også er jo Explorer 39mm en klokke jeg alltid har hatt lyst på, men aldri prioritert å kjøpe. Tror nok ikke det blir neste denne gangen heller da jeg nok vil prioritere noe utenfor allfarvei, men aldri si aldri.

Redigert:
Bare én? 🙈

Senest i dag fikk jeg lyst på en Nomos etter et bilde @Chronodiver postet 😅

Lysten på en tourbillon kjenner jeg litt på i blant. Spesielt med oppblomstringen av rimeligere sveitsiske varianter. (merk rimeligere er ikke lik billig)

Vis vedlegg 432230

Vis vedlegg 432231

Ellers synes jeg også lakseskive fra Laine kiler på rett plass
Vis vedlegg 432232

Også er jo Explorer 39mm en klokke jeg alltid har hatt lyst på, men aldri prioritert å kjøpe. Tror nok ikke det blir neste denne gangen heller da jeg nok vil prioritere noe utenfor allfarvei, men aldri si aldri.
Joa, alltid lyst på 100 stk.

Kanskje denne tråden kan funke som en ventil: «ahh, nå fikk jeg lyst på denne også!». Post bilde her. Kom ned på jorda igjen.

Tråden for drømmer. Kortsiktige, langsiktige, uoppnåelige, spontane, fornuftige, ufornuftige, realiserbare, urealiserbsre, etc.

Har alltid lyst på noe nytt. Fordi jeg ser en annonse, en «dagens», et FB-innlegg, besøker en butikk, spotter en fin klokke live, etc.

Perfekt allrounder:
Vis vedlegg 432227
Enig @Genta, har tenkt på denne selv! Selvdisiplin… 😁

• Elsker
Reaksjoner: Genta
Jeg har et veldig lite engasjerende og daft forhold til IWC. Kjedelig greier

Perfekt allrounder:

Men den der var jo grisefin! Og som du sier en superfin allrounder. Frisk farge, og varme gullvisere. Passer like godt i badeshorts som til julemiddagen.

Jeg begynner å lande "samlingen" litt her, og har snart de 10 klokken jeg har ønsker meg vinteren igjennom...

Men man har jo alltid lyst på noe nytt!

1783267290960.png

Seiko 5719 sluppet til OL i Tokyo i 1964.

Steintøff monopusher chrono.

Må nok ut av landet for å finne en, og de er litt dyre i pen tilstand.

Kunne tenkt meg en slik, men spør meg igjen neste uke, så er nok svaret noe annet. :ROFLMAO:

I sommer har jeg hatt en sterk, uforklarlig lyst på denne her...
3976.jpg

• Elsker
  • Liker
Reaksjoner: MikroKrone og Genta