Siste aktivitet

• sandecker
    sandecker reagerte på innlegget til Loevhagen i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Takk for betraktningene @crown guard, @Bgo80, @acnorway og @andres. La meg respondere i reversert rekkefølge. Swatchklokka - tikker den...
  • D
    DoDe reagerte på innlegget til Loevhagen i Enklokkemann?. Liker Liker
    Hele tråden minner meg om samme forløp som mange andre har hatt på ulike fora gjennom årenes løp. E.g. "Nå lever jeg godt med denne...
  • D
    DoDe reagerte på innlegget til eidehelg i Enklokkemann?. Liker Liker
    For 4-5 år siden vurderte jeg å selge alt og kjøpe en Day-Date i hvitt gull. Det var den gang man fikk disse hos AD for rett under 400...
  • D
    DoDe reagerte på innlegget til hbf i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jo, men jeg har heller ikke 12 par hvite sneakers som dekker samme behov. 😄 For meg blir “samme rolle” typisk hverdagsklokker. Jeg...
  • D
    DoDe reagerte på innlegget til eidehelg i Enklokkemann?. Liker Liker
    På ferden til enklokkemann har jeg tenkt på om det har vært riktig å selge de klokkene jeg valgte å la gå. Jeg var lenge opptatt av å...
  • D
    DoDe reagerte på innlegget til hbf i Enklokkemann?. Liker Liker
    Min klokkereise har ledet meg til oppdagelsen av at jeg ikke er en samler. Jeg får også litt dårlig følelse av å ha flere klokker som...
  • D
    DoDe reagerte på innlegget til Hammerfjord i Enklokkemann?. Liker Liker
    Helt enig Og det er fortsatt mulig å oppleve mye klokkeglede med noe som ikke er blant merkene som selger stål til gullpris. Poenget er...
  • D
    DoDe reagerte på innlegget til JRBNO i Enklokkemann?. Liker Liker
    Poster nesten aldri men denne tråden var artig. Er engelsk så tilgi meg gjerne de rare formuleringene. Ble óg OWG etter hvert. Skjedde...
  • D
    DoDe reagerte på innlegget til Gin i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg skjønner ikke helt ovenstående bekymringer vedrørende «herjinger» ? For meg blir dette litt sånn:
  • D
    DoDe reagerte på innlegget til Preacher i Enklokkemann?. Liker Liker
    Sånn, rettet det for deg. Hvorfor skal man ikke bruke klokkene når man har de? En ting er vintage, typ veldig gammelt og skjørt, men om...
  • D
    DoDe reagerte på innlegget til Hammerfjord i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg har vært en mekanisk klokkemann siden 90 tallene. Da oppgraderte jeg meg til dykkerklokke fanatiker i 2003 og klokkegal siden 2006...
  • D
    DoDe reagerte på innlegget til Tannhjulet i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg synes ikke interessen har blitt noe mindre. Men det stopper litt pga økonomi. Det er ikke Seiko 5 jeg har lyst på lenger. Det jeg...
  • D
    DoDe reagerte på innlegget til Raspeball i Enklokkemann?. Liker Liker
    Er gjerne 1-2 mnd om gangen pr. klokke, men med mine klokkebudsjetter føler jeg enn så lenge at 3-4 klokker i prisklassen 1000 kr - 20...
  • D
    Dazed svarte på tråden KLOKKESTAFETTEN IV.
    Hah. Mye mer rampete! Jeg ventet i det minste til kalenderen viste riktig dato. ;) Morsom vri. Selv får jeg ikke til å like hverken...
  • S
    Smokeless reagerte på innlegget til Moon phase i Dagens klokke. Liker Liker