Siste aktivitet

• R
    Rune J reagerte på innlegget til Cse01 i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
  • P
    Pinn1 reagerte på innlegget til Mr.M i Dagens klokke. Liker Liker
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Dazed i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Tenker jeg venter til i kveld med å takke for og kommentere alle tilbakemeldingene. …men jeg kan avsløre klokkene oppe i hjørnet som...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Loevhagen i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Kjekk førsteetappe @Dazed. La meg først kommentere det som ikke p.t. er i samlingen din, men som du og andre toucher innom. Cartier...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til acnorway i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Fin og variert samling! Jeg må nesten bare si meg enig med de over i at en Cartier Santos hadde komplimentert samlingen din ypperlig...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til crown guard i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Stilig samling @Dazed! Dette er virkelig samling etter min smak. Ingen av klokkene står på ønskelisten min selv, men alle er...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Bgo80 i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Først: Veldig bra initiativ, @Dazed! Jeg liker slike tråder. Fin samling, jeg aner mye klokkeglede og en samling som er til for å...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Carrera i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Bra insj til sommerunderholdning @Dazed og fin samling. Min favoritt blandt dine er Speedmasteren. 44mm gjør klokka bare mere barsk og...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Dazed i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    OK. Ny sitrap: :) Siden Klokkestefatten 3, har følgende fått reisepass: Longines Conquest 2023 41mm Longines Hydroconquest 41mm...
  • sholan
    sholan reagerte på innlegget til Sandvik i Den store Certina-tråden. Liker Liker
    Herreur ca 1960 i 18k På 1960-tallet produserte Certina med nær tusen ansatte nesten 100.000 klokker i året. Denne klokken er...
  • K
    Klokker reagerte på innlegget til MikroKrone i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Liker Liker
    Siklingen stopper aldri 🤤
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til Loevhagen i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Elsker Elsker
    Denne eller "Havana"-utgaven. Det er noe med dette no-nonsens-designet, som appellerer.
  • andersen
    andersen reagerte på innlegget til Genta i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Liker Liker
    Tråden for drømmer. Kortsiktige, langsiktige, uoppnåelige, spontane, fornuftige, ufornuftige, realiserbare, urealiserbsre, etc. Har...
  • D
    Dazed reagerte på innlegget til Grendel i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Flott initiativ , @Dazed . Virkelig trivelig lesing og flotte samlinger! 8
  • D
    Dazed svarte på tråden KLOKKESTAFETTEN IV.
    Takk. Tenker at Seamaster 300M og Seawolf er ganske forskjellige i både størrelse og uttrykk, så de har ganske forskjellige roller hos...