Siste aktivitet

• J
    jvj75 reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Chronodiver i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Blir nødt til å poste dette bildet i en tråd hvor man og kan legge til tekst. Igjen og igjen blir jeg lamslått av hvordan lille Nomos...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Chronodiver i Don't speak. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Johnsigans i Enklokkemann?. Haha Haha
    Samme rolle, hva er det? Har en sportshype, en dress komplikasjon og en kontorklokke. Slik jeg ser det mangler jeg kronograf, pure...
  • Bgo80
    Bgo80 svarte på tråden Enklokkemann?.
    Dette med verdifall er et poeng. Men det betyr også at hvis du kjøper brukt så kan man få «mye for pengene». Det MÅ jo ikke alltid være...
  • dale
    BUMP
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • D
    Dazed reagerte på innlegget til Bgo80 i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Først: Veldig bra initiativ, @Dazed! Jeg liker slike tråder. Fin samling, jeg aner mye klokkeglede og en samling som er til for å...
  • Bgo80
    Bgo80 svarte på tråden KLOKKESTAFETTEN IV.
    Først: Veldig bra initiativ, @Dazed! Jeg liker slike tråder. Fin samling, jeg aner mye klokkeglede og en samling som er til for å...
  • kire
    kire reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Smokeless i Dagens klokke. Liker Liker
  • Oscr
    Oscr opprettet en ny tråd.
    Skvett ny, kjøpt under a momentary lapse of reason. Komplett selvsagt, ubrukt gummirem osv. skitbillig her inne. Utsolgt stort sett...
    • IMG_3795.jpeg
    • IMG_3795.jpeg