Siste aktivitet

• semmern
    semmern svarte på tråden Den luftige fly-tråden.
    Sea Fury var en videreutvikling av Hawker Tempest, som i hovedsak var motorisert med Napier Sabre (Mk. V) og Bristol Centaurus (Mk. II)...
  • Hugo Cabret
    Hugo Cabret reagerte på innlegget til KentOve i Den o' store Omega Speedmaster-tråden. Elsker Elsker
    Mitt nyeste tilskudd - Omega Speedmaster Calibre 321 kjøpt ny av forhandler i går :love:
  • semmern
    semmern reagerte på innlegget til knb i Den luftige fly-tråden. Liker Liker
    Nå snakker vi! Rapport direkte fra piloten, samt flotte bilder fra cockpit. Hawker Sea Fury hadde vel også en protoype med Rolls-Royce...
  • kire
    kire reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Liker Liker
    Takk for det :) Jeg er enig, det er synd. På forhånd - beklager kvaliteten:
  • kire
    Omega Speedmaster Calibre 321. For en fantastisk dag dette ble for meg! Jeg bestilte denne klokken 7. Januar 2020 hos Lervik Ur. 6,5...
  • kire
    Får prøve meg på en unboxing jeg da. Klokken har vært ønsket lenge, så veldig deilig at dagen faktisk kom. Troen på det hadde jeg mistet...
  • Auto
    Auto reagerte på innlegget til Genta i Enklokkemann?. Liker Liker
    Fra masse klokker: Til en stk hverdagsklokke i over to år, så nesten OWG, men med tre stk men: Brukes til tur (ski, fjell, sykkel...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til seiltid i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg kom seint til festen, og fikk aldri oppleve den gangen man kunne kjøpe råleks over disk med rabatt uten kjøpshistorikk. Men derimot...
  • Hugo Cabret
    Hugo Cabret reagerte på innlegget til semmern i Den luftige fly-tråden. Elsker Elsker
    Kanskje det råeste jeg noen gang har fløyet: Hawker Sea Fury. I 2019 fikk jeg fly denne fra baksetet hele veien fra Kjeller, via...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til seiltid i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg kom seint til festen, og fikk aldri oppleve den gangen man kunne kjøpe råleks over disk med rabatt uten kjøpshistorikk. Men derimot...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Vermin i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Vegard1980 i Dagens klokke. Liker Liker
    Pumpkin lume.
  • kire
    kire reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokke. Liker Liker