Føler meg rådvill, jeg har lyst på 50 klokker til en samlet verdi av ca. 5 millioner. 
Fra GS Quartz til Franck Muller til ALS sliter jeg virkelig med å bestemme meg.
AI kan ikke bare brukes til å generere heltehistorie-svip på Linkedin, Claude fikset ganske fort en nettside til meg.
Målet er å se om det er mulig å få hjelp av data for å finne rette klokke.
For meg betyr estetikk det meste, gamle historier og kjendiser som har brukt klokka da de gjorde XYZ bryr meg lite.
I lenken under, som dessverre ser skummel ut, kan dere se hvem som har kommet med på top 50. Har rangert disse ved første øyekast og det er nok noe delte meninger om hvordan ting rangeres. Priser er etter første øyekast på c24 + 25%, skal kun gi en pekepinn.
Følg med videre når shortlisten skrenkes inn.
Kom gjerne med forslag basert på listen, blir alltid glad av å finne noe nytt.
Fra GS Quartz til Franck Muller til ALS sliter jeg virkelig med å bestemme meg.
AI kan ikke bare brukes til å generere heltehistorie-svip på Linkedin, Claude fikset ganske fort en nettside til meg.
Målet er å se om det er mulig å få hjelp av data for å finne rette klokke.
For meg betyr estetikk det meste, gamle historier og kjendiser som har brukt klokka da de gjorde XYZ bryr meg lite.
I lenken under, som dessverre ser skummel ut, kan dere se hvem som har kommet med på top 50. Har rangert disse ved første øyekast og det er nok noe delte meninger om hvordan ting rangeres. Priser er etter første øyekast på c24 + 25%, skal kun gi en pekepinn.
Følg med videre når shortlisten skrenkes inn.
Kom gjerne med forslag basert på listen, blir alltid glad av å finne noe nytt.