Siste aktivitet

• Edzilla
    Edzilla reagerte på innlegget til Havvo i Høstdepresjon. Liker Liker
    Hva er siste anslag på levering? (Jeg har ikke fulgt med i tråden, beklager)
  • Edzilla
    Edzilla reagerte på innlegget til holmby i Høstdepresjon. Liker Liker
    …kanskje vil det være lurt med en omfattende distraksjon istedenfor høyt fokus på rr 🙂 f eks gjør deg selv "ny" med mye trening -...
  • Edzilla
    Edzilla reagerte på innlegget til powker i Høstdepresjon. Liker Liker
    Hvordan ser egentlig dagens samling ut? Ser på instagram at det er mye gøy, men hvordan er ståa i dag? 🥳
  • Edzilla
    Edzilla reagerte på innlegget til sholan i Høstdepresjon. Liker Liker
    ....er vel ikke bare jeg som er innom her minst en gang daglig for å se om det har skjedd noe? 🙄
  • Edzilla
    Edzilla svarte på tråden Høstdepresjon.
    Ganske så lik som tidligere. Men har solgt AP15300 og PP5065A. Ellers så har jeg fått et tilskudd med en ny Daytona 126500LN
    • 1782900406609.png
    • IMG_2324.JPG
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til Erik_SG i Dagens klokke. Liker Liker
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til Oddemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til Oyster Perpetual i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Erik_SG i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Beklager at jeg ikke har fått svart dere. Men har ikke vært så ofte innom her den siste tiden. Har vært mye jobb med å lande en...
  • Edzilla
    Edzilla svarte på tråden Høstdepresjon.
    Beklager at jeg ikke har fått svart dere. Men har ikke vært så ofte innom her den siste tiden. Har vært mye jobb med å lande en...
  • Edzilla
    Edzilla reagerte på innlegget til speedieThomas i Høstdepresjon. Elsker Elsker
    Forstår hvor mye prosjektet betyr for deg, og du har en engels tålmodighet. Er litt forbanna på vegne av deg her. ❤️
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til semmern i Den luftige fly-tråden. Liker Liker
    Dette var en fin tråd :) Her er jeg ute og flyr PT-19 Cornell i forrige uke. Bildet er tatt av passasjeren min. Denne flytypen ble jo...