Siste aktivitet

• Trulle75
    Lekkert! Jeg har sett etter denne ved et par besøk hos B uten at de har hatt den inne.
  • Trulle75
    Trulle75 reagerte på innlegget til crown guard i En god kopp kaffe som skal gjentas!. Elsker Elsker
    Det blir bildetungt, men først litt kjapp info. Sommerklokka har vært jaktet på lenge. Jeg har blå sub, sort speedy, og en del vintage...
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til crown guard i En god kopp kaffe som skal gjentas!. Liker Liker
    Det blir bildetungt, men først litt kjapp info. Sommerklokka har vært jaktet på lenge. Jeg har blå sub, sort speedy, og en del vintage...
  • Flippin
    Flippin reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens IWC. Liker Liker
  • Flippin
    Flippin reagerte på innlegget til Rune J i Dagens IWC. Liker Liker
  • Flippin
    Flippin reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens IWC. Liker Liker
  • Flippin
    Flippin reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens IWC. Liker Liker
  • Flippin
    Flippin reagerte på innlegget til roanje i Dagens IWC. Liker Liker
  • Flippin
    Flippin reagerte på innlegget til Heftos i Unboxing / innlegg nr. 1000. Liker Liker
    Benytter anledningen til å gjøre innlegg nr. 1000 litt spesielt med å kjøre en klassisk unboxing. Klokken som unboxes har stått på...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Rød i Dagens klokke. Liker Liker
    Frokost!
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til crown guard i En god kopp kaffe som skal gjentas!. Liker Liker
  • Rød
    Rød svarte på tråden Dagens klokke.
    Frokost!
    • IMG_1871.jpeg
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Grendel i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Remmen på klokken røk. Jeg har alltid likt denne klokken med den sorte skinnegående med hvite sømmen. Så ble det slutt. En midlertidig...
  • Flippin
    Flippin reagerte på innlegget til crown guard i En god kopp kaffe som skal gjentas!. Liker Liker
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Elsker Elsker