Unboxing / innlegg nr. 1000

Heftos

Støttemedlem
Medlem
5. aug. 2018
Innlegg
1.000
Sted
Norge
Benytter anledningen til å gjøre innlegg nr. 1000 litt spesielt med å kjøre en klassisk unboxing. Klokken som unboxes har stått på listen i flere år og er del av mitt «end game» (i alle fall pr. i dag).

Vi skal altså hit:

IMG_5734.jpeg


Der har de flotte grønne poser som ser slik ut:

IMG_5735.jpeg


Og i posen finner vi i dag en boks (!) og en servicepouch:

IMG_5736.jpeg


Vi snevrer oss inn til Vallée de Joux:

IMG_5737.jpeg


Og så enda en boks:

IMG_5738.jpeg


Og her er den altså, min JLC Ultra Thin Perpetual i stål med hvit skive. Referansenummer Q114842J og en Boutique Edition. Her er altså månefase, dato, måned og dag synkronisert frem til år 2100, så eneste som skal til dersom klokken har ligget i ro utover de 72 timene gangreserven holder er noen klikk på pusheren (har kun en) for å få klokken tilbake til dagens dato:

IMG_5739.jpeg


Også på hånden. Det er ikke mange klokker jeg angrer på å ha solgt, men den ene jeg har angret på er JLC MUT moon. Nå, endelig, er balansen gjenopprettet.

IMG_5740.jpeg


Om jeg skal reflektere litt over hobbyen så er det vanskelig å gjøre så uten rollen Tidssonen har. Selv om interessen går opp og ned, så har den heldigvis alltid kommet tilbake og mye av grunnen tror jeg nettopp er Tidssonen. Selv om jeg ikke er like flink til å dele som mange så er jeg innom daglig, både for å lære noe nytt og/eller for å bli inspirert av andres entusiasme. Jeg setter stor pris på miljøet her inne og alle som deler kunnskap, bilder og erfaringer. Takk for at dere har gjort denne hobbyen enda mer givende over tid, og krysser fingrene for flere GTG-er 😉
 
Benytter anledningen til å gjøre innlegg nr. 1000 litt spesielt med å kjøre en klassisk unboxing. Klokken som unboxes har stått på listen i flere år og er del av mitt «end game» (i alle fall pr. i dag).

Vi skal altså hit:

Vis vedlegg 431255

Der har de flotte grønne poser som ser slik ut:

Vis vedlegg 431256

Og i posen finner vi i dag en boks (!) og en servicepouch:

Vis vedlegg 431257

Vi snevrer oss inn til Vallée de Joux:

Vis vedlegg 431258

Og så enda en boks:

Vis vedlegg 431259

Og her er den altså, min JLC Ultra Thin Perpetual i stål med hvit skive. Referansenummer Q114842J og en Boutique Edition. Her er altså månefase, dato, måned og dag synkronisert frem til år 2100, så eneste som skal til dersom klokken har ligget i ro utover de 72 timene gangreserven holder er noen klikk på pusheren (har kun en) for å få klokken tilbake til dagens dato:

Vis vedlegg 431260

Også på hånden. Det er ikke mange klokker jeg angrer på å ha solgt, men den ene jeg har angret på er JLC MUT moon. Nå, endelig, er balansen gjenopprettet.

Vis vedlegg 431261

Om jeg skal reflektere litt over hobbyen så er det vanskelig å gjøre så uten rollen Tidssonen har. Selv om interessen går opp og ned, så har den heldigvis alltid kommet tilbake og mye av grunnen tror jeg nettopp er Tidssonen. Selv om jeg ikke er like flink til å dele som mange så er jeg innom daglig, både for å lære noe nytt og/eller for å bli inspirert av andres entusiasme. Jeg setter stor pris på miljøet her inne og alle som deler kunnskap, bilder og erfaringer. Takk for at dere har gjort denne hobbyen enda mer givende over tid, og krysser fingrene for flere GTG-er 😉
Gratulerer med innlegg nr. 1000 og en veldig pen JLC. Flott sak - man må jo ha et dressur 😀 Smart med den synkroniseringen.
 
  • Elsker
Reaksjoner: Heftos
Ja, dette var heftig, @Heftos!
Gratulerer så mye med en utrolig flott klokke! Har prøvd den på armen mange ganger. Den står på min drømmeliste :D
 
  • Elsker
Reaksjoner: Heftos
Når jeg så JLC der fremme, kjente jeg en liten skuffelse (no hard feelings til alle som har eller drømmer om Reverso, men jeg er ikke stor fan) Trodde du skulle unboxe nevnte klokke, men denne var virkelig lekker! Perfekt størrelse på armen er det også🤩 Grattis!
 
  • Elsker
Reaksjoner: Heftos