Benytter anledningen til å gjøre innlegg nr. 1000 litt spesielt med å kjøre en klassisk unboxing. Klokken som unboxes har stått på listen i flere år og er del av mitt «end game» (i alle fall pr. i dag).
Vi skal altså hit:
Der har de flotte grønne poser som ser slik ut:
Og i posen finner vi i dag en boks (!) og en servicepouch:
Vi snevrer oss inn til Vallée de Joux:
Og så enda en boks:
Og her er den altså, min JLC Ultra Thin Perpetual i stål med hvit skive. Referansenummer Q114842J og en Boutique Edition. Her er altså månefase, dato, måned og dag synkronisert frem til år 2100, så eneste som skal til dersom klokken har ligget i ro utover de 72 timene gangreserven holder er noen klikk på pusheren (har kun en) for å få klokken tilbake til dagens dato:
Også på hånden. Det er ikke mange klokker jeg angrer på å ha solgt, men den ene jeg har angret på er JLC MUT moon. Nå, endelig, er balansen gjenopprettet.
Om jeg skal reflektere litt over hobbyen så er det vanskelig å gjøre så uten rollen Tidssonen har. Selv om interessen går opp og ned, så har den heldigvis alltid kommet tilbake og mye av grunnen tror jeg nettopp er Tidssonen. Selv om jeg ikke er like flink til å dele som mange så er jeg innom daglig, både for å lære noe nytt og/eller for å bli inspirert av andres entusiasme. Jeg setter stor pris på miljøet her inne og alle som deler kunnskap, bilder og erfaringer. Takk for at dere har gjort denne hobbyen enda mer givende over tid, og krysser fingrene for flere GTG-er
Vi skal altså hit:
Der har de flotte grønne poser som ser slik ut:
Og i posen finner vi i dag en boks (!) og en servicepouch:
Vi snevrer oss inn til Vallée de Joux:
Og så enda en boks:
Og her er den altså, min JLC Ultra Thin Perpetual i stål med hvit skive. Referansenummer Q114842J og en Boutique Edition. Her er altså månefase, dato, måned og dag synkronisert frem til år 2100, så eneste som skal til dersom klokken har ligget i ro utover de 72 timene gangreserven holder er noen klikk på pusheren (har kun en) for å få klokken tilbake til dagens dato:
Også på hånden. Det er ikke mange klokker jeg angrer på å ha solgt, men den ene jeg har angret på er JLC MUT moon. Nå, endelig, er balansen gjenopprettet.
Om jeg skal reflektere litt over hobbyen så er det vanskelig å gjøre så uten rollen Tidssonen har. Selv om interessen går opp og ned, så har den heldigvis alltid kommet tilbake og mye av grunnen tror jeg nettopp er Tidssonen. Selv om jeg ikke er like flink til å dele som mange så er jeg innom daglig, både for å lære noe nytt og/eller for å bli inspirert av andres entusiasme. Jeg setter stor pris på miljøet her inne og alle som deler kunnskap, bilder og erfaringer. Takk for at dere har gjort denne hobbyen enda mer givende over tid, og krysser fingrene for flere GTG-er