Siste aktivitet

• Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Hammerfjord i Dagens klokke. Liker Liker
  • crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • TTran
    TTran reagerte på innlegget til Dr.Yes i Vis oss din GRAND Seiko!. Liker Liker
    Litt mer tentagraph her. Den går utrolig presist, og er nøyaktig innenfor et minutt tredje uken på armen. Noen ganger aner man at det er...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Hammerfjord i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Dr.Yes i Vis oss din GRAND Seiko!. Liker Liker
    Litt mer tentagraph her. Den går utrolig presist, og er nøyaktig innenfor et minutt tredje uken på armen. Noen ganger aner man at det er...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Dr.Yes i Vis oss din GRAND Seiko!. Liker Liker
    Fortsatt satt ut av hvor bra denne er. For meg er opplevd kvalitet bedre enn det jeg har eid av omega og rolex. Ufattelig mye mas på...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Loevhagen i Vis oss din GRAND Seiko!. Liker Liker
    Jeg kjenner at jeg må prosessere det å eie GS. Etter at merket skiftet takt radikalt for noen år siden, og bare kuttet ut mange av de...
  • Tannhjulet
    Jeg har sett nøye på denne siden den kom, først blå skive i 2023, så denne i 2025, og jeg syntes det er rart den knapt er omtalt på...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Loevhagen i Vis oss din GRAND Seiko!. Liker Liker
    Drar frem en GS fra glemselen og på en ny FKM.
  • R
    Rune J reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens IWC. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Qwestern i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Rød i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til S3Watches i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til Moon phase i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til Yallaboy i Dagens klokke. Liker Liker