Siste aktivitet

• Yallaboy
    Yallaboy reagerte på innlegget til Dazed i Dagens klokke. Liker Liker
  • Yallaboy
    Yallaboy reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • Yallaboy
    Yallaboy reagerte på innlegget til MikroKrone i Dagens klokke. Liker Liker
  • crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til Hammerfjord i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Også i samme slengen poster jeg denne på nytt om noen er interessert. https://watchesbysjx.com/2020/02/positional-error-and-accuracy.html
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Carrera i Unboxing / innlegg nr. 1000. Elsker Elsker
    Når jeg så JLC der fremme, kjente jeg en liten skuffelse (no hard feelings til alle som har eller drømmer om Reverso, men jeg er ikke...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Klokkegutt i Fotball-VM 2026, Norge vs Verden. Liker Liker
    Det ordna seg det også! Spenning helt til siste minutt og det beste laget vant! For en vakker idrett (når det går vår vei)!
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Klokkegutt i Fotball-VM 2026, Norge vs Verden. Liker Liker
    Live fra New Jersey. Kan melde om et lag som virker påskrudd under oppvarmingen i det minste…. 🇳🇴
  • kire
    kire reagerte på innlegget til seiltid i Tidssonen verden rundt. Liker Liker
    Fjällbacka
  • urtid
    urtid svarte på tråden Dagens Panerai.
    Herlig Radiomir, @Suften ! Hvilket nr er det på denne?
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Heftos i Unboxing / innlegg nr. 1000. Liker Liker
    Benytter anledningen til å gjøre innlegg nr. 1000 litt spesielt med å kjøre en klassisk unboxing. Klokken som unboxes har stått på...
  • urtid
    urtid reagerte på innlegget til Suften i Dagens Panerai. Liker Liker
  • urtid
    urtid reagerte på innlegget til Joachim Bødtker i Dagens Panerai. Elsker Elsker
  • urtid
    urtid reagerte på innlegget til Labbos i Dagens Panerai. Liker Liker
    Dagens, først tur til Kolåstoppen med ungene Så obligatorisk grilling hjemme
  • urtid
    urtid reagerte på innlegget til S3Watches i Dagens klokke. Liker Liker
  • urtid
    urtid reagerte på innlegget til Moon phase i Dagens klokke. Liker Liker