Siste aktivitet

• Todda
    Todda reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Todda
    Todda reagerte på innlegget til Joachmm i Dagens klokke. Liker Liker
  • Todda
    Todda reagerte på innlegget til Bayern i Dagens klokke. Liker Liker
  • Todda
    Todda reagerte på innlegget til Ban i Dagens klokke. Liker Liker
  • Todda
    Todda reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Todda
    Todda reagerte på innlegget til crown guard i Dagens klokke. Liker Liker
    🐼🐼🐼 Dagens nyanskaffede. Skal snart pelles i molekyler 🥰 EDIT: da var klokka skrudd i atomer. 6138 verket til seiko er finurlig...
  • Todda
    Todda reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • Todda
    Todda reagerte på innlegget til Alangemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • Todda
    Todda reagerte på innlegget til StigJ i Dagens klokke. Liker Liker
  • Todda
    Todda reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • S
    Smokeless reagerte på innlegget til seiltid i Hvor mange er nok?. Liker Liker
    Et interessant tema for oss her inne. Selv er jeg nå på 18-19 klokker, og tenker at det egentlig er litt mye. Men jeg slites litt...
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til crown guard i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Bare ett lite innspill fra sidelinja Chronolog er genial. Koster 30 spenn eller noe. Med atomklokke, mulighet for å logge nøyaktige...
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til KentOve i Hvor mange er nok?. Liker Liker
    En evig diskusjon dette. Hva som er riktig antall klokker å eie varierer nok veldig. Ingen fasit her. Jeg syns selv jeg har for mange...
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til Klokkegutt i Fotball-VM 2026, Norge vs Verden. Liker Liker
    Det ordna seg det også! Spenning helt til siste minutt og det beste laget vant! For en vakker idrett (når det går vår vei)!