Siste aktivitet

• politrew
    politrew reagerte på innlegget til Leon i Sommerklokka 2026. Liker Liker
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til Edzilla i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Konas
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til Raniets i Sommerklokka 2026. Liker Liker
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til bragemann i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Hadde jo sommerklokka liggende i en skuff! Etter gratis trykktest (tilbud hos Protid i dag og i morgen) gjør denne 19 år gamle traveren...
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til Loevhagen i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Kan en helsort være sommerklokke? Ja.
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til Gin i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Da kan du sikre deg den ultimate sommerklokken 2026, denne er nå lagt ut på Marked-klokker siden.
  • Hoover
    Hoover reagerte på innlegget til Eternamaniac i Hvor mange er nok?. Liker Liker
    Hva er nok klokker? Helt individuelt det, noen mener at man når man ikke bruker alle klokkene at man da har for mange. Det kommer jo an...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Ikaros i Hvor mange er nok?. Liker Liker
    Denne tråden stikker litt - jeg har nemlig blitt nødt til å nedskalere samlinga av økonomiske årsaker, og etter hvert som klokkene...
  • Edward
    Edward reagerte på innlegget til Hoover i Den store Certina-tråden. Liker Liker
    I en alder av 62 år så har jeg fått sansen for to tone klokker så jeg kjøpte meg en ny DS Action i 43mm . Har vært litt skeptisk til...
  • Hoover
    Hoover reagerte på innlegget til Raniets i Den store Certina-tråden. Liker Liker
  • Hoover
    Hoover reagerte på innlegget til Raniets i Den store Certina-tråden. Liker Liker
    Strapseeker(kjøper ikke flere)
  • Hoover
    Hoover reagerte på innlegget til sholan i Den store Certina-tråden. Liker Liker
    Stiller meg 100% bak denne lille anmeldelsen! Fikk i dag min - dog i stål. Valgte stål istedenfor titanium da jeg ikke liker den...
  • Hammond
    Hammond reagerte på innlegget til Phenix i Dagens middag. Liker Liker
  • Hoover
    Hoover reagerte på innlegget til Cleisthenes i Den store Certina-tråden. Liker Liker
    Små gjenger og titan er en dårlig kombinasjon som oftest, er av samme grunn at GS f.eks ikke bruker skruer i lenker av titan. Gjengene...
  • Hoover
    Hoover reagerte på innlegget til Loevhagen i Den store Certina-tråden. Liker Liker
    I denne hobbyen kommer man dessverre aldri dypt nok.