Siste aktivitet

• ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Dagens klokke. Liker Liker
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til Bromle i Dagens klokke. Liker Liker
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til Klokkegutt i Dagens klokke. Liker Liker
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til Phenix i Dagens klokke. Liker Liker
    Seiko Ananta Spring Drive Moonphase i dag.
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokke. Elsker Elsker
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til Qwestern i Dagens klokke. Liker Liker
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til Ralph i Etterlysning eier av Submariner 1680. Liker Liker
    Jeg søker nåværende eier av en Rolex Submariner 1680 med serienummer 4154736. Dersom du er eier, så er sertifikatet til klokken funnet...
  • OHL
    OHL reagerte på innlegget til Eternamaniac i Service Rolex 5513. Liker Liker
    Og slik gikk det, etter oppstart gikk verket med amplitude på 260-270 i alle posisjoner, begynte å gå 10-15 sekunder for fort etter noen...
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Elsker Elsker
    Da var Bathyscaphe’n tilbake fra en tur til Sveits - håper du får din også før sommeren @Heftos! De tre BP’ene endelig samlet:
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til Olsen64 i Blancpain-tråden. Liker Liker
    denne skiven er levende….
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til MikroKrone i CFB fra over elven Styx. Liker Liker
    Da fikk jeg endelig beskjed fra DHL at den var ankommet: Carl F. Bucherer Manero Peripheral BigDate, ref. 00.10926.08.53.01! Denne har...
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til sf82 i Dagens vin. Liker Liker
    Dette kan jeg like. Nok en kandidat til årets sommervin. Lett og syrlig, med pepper, litt eik, røde bær.
  • O
    Oyster Perpetual reagerte på innlegget til saxxvik i Dagens klokke. Liker Liker