Siste aktivitet

• E
    Eternamaniac reagerte på innlegget til crown guard i Service Rolex 5513. Liker Liker
    Meget morro lesing, og takk for at du deler! Det er utrolig deilig å skru på kvalitet helt klart. Selv bygger jeg meg opp mot til å...
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Vermin i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Måsabjønn i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Hammerfjord i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til mgun i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Todda i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til SGG i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Haha Haha
    Ferrari har lært av de beste: «Kjøp Gondolo og Golden Ellipse, kom på liste for Aquanaut».
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Maschinen i CFB fra over elven Styx. Elsker Elsker
    Gratulerer med herlig klokke. Disse er vel kanskje det best kuppet man kan gjøre på bruktmarkedet for tiden. Bucherer (uten Carl F.)...
  • crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til MikroKrone i CFB fra over elven Styx. Liker Liker
    Da fikk jeg endelig beskjed fra DHL at den var ankommet: Carl F. Bucherer Manero Peripheral BigDate, ref. 00.10926.08.53.01! Denne har...
  • crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til MikroKrone i CFB fra over elven Styx. Liker Liker
    Kronen dro ut pluggen for ikke så lenge siden. Jeg vet ikke helt hva jeg syntes om at giganter dikterer diversiteten i klokkehobbyen...
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokke. Liker Liker