Siste aktivitet

• holmby
    holmby reagerte på innlegget til kairo i Min Casio G-Shock samling. Liker Liker
    Har akkurat puslet sammen en webside for å presentere min samling av Vintage Casio G-Shock squares, og da fortrinnsvis screwbacks...
  • hgnubel
    hgnubel reagerte på innlegget til MikroKrone i Raymond Weil Millesime. Liker Liker
    Denne passer ikke helt i tråden for Millesime, men jeg føler at Freelance linjen deres også fortjener en shout-out: - Automatisk...
  • hgnubel
    Bump
  • kristianc3
    kristianc3 reagerte på innlegget til Sindregb i A. Lange & Söhne-tråden. Liker Liker
    Velkjent vanskelig lys å ta bilder i hos forhandler, men tenkte likevel å dele noen godbiter.
  • chronometer
    chronometer reagerte på innlegget til Eternamaniac i Service Rolex 5513. Liker Liker
    Og slik gikk det, etter oppstart gikk verket med amplitude på 260-270 i alle posisjoner, begynte å gå 10-15 sekunder for fort etter noen...
  • chronometer
    chronometer reagerte på innlegget til Eternamaniac i Service Rolex 5513. Liker Liker
    Jeg har en Rolex 5513 som trengte service, hadde amplitude på 210-230 og gikk plutselig veldig sakte, tror den fikk sist service i 2009...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Eternamaniac i Service Rolex 5513. Liker Liker
    Jeg har en Rolex 5513 som trengte service, hadde amplitude på 210-230 og gikk plutselig veldig sakte, tror den fikk sist service i 2009...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Rovers i Cartier-tråden. Liker Liker
    Ivory:cool:
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til MikroKrone i Raymond Weil Millesime. Liker Liker
    Denne passer ikke helt i tråden for Millesime, men jeg føler at Freelance linjen deres også fortjener en shout-out: - Automatisk...
  • noelrock
    noelrock reagerte på innlegget til Joachim Bødtker i Dagens Panerai. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Bgo80 i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Klar for Sandnessjøen og midnattssol
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Heftos i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til MikroKrone i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Fryder over å «snike» i rushtrafikken, i tillegg til å slippe sild-i-tønne-opplegget til Ruter :cool:
  • E
    Eternamaniac svarte på tråden Service Rolex 5513.
    Og slik gikk det, etter oppstart gikk verket med amplitude på 260-270 i alle posisjoner, begynte å gå 10-15 sekunder for fort etter noen...
    • IMG_4633.jpeg
    • 01A4CBB5-D2BF-4136-8329-FAB3312C3562.jpeg
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Eternamaniac i Service Rolex 5513. Elsker Elsker