Siste aktivitet

• Lemen
    Lemen svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_8921.jpeg
  • C
    Chronodiver svarte på tråden Blancpain-tråden.
    Fanken du siterte innlegget mitt før jeg fikk redigert stygge skrivefeil grunnet kjapp skriving.. Ja. Utfordringen er jo bare at Tech...
  • Interfector
    Interfector reagerte på innlegget til KentOve i Den store Rolex Explorer-tråden. Liker Liker
    Rett og slett en veldig bra klokke!
  • Interfector
    Interfector reagerte på innlegget til Duggur i Den store Rolex Explorer-tråden. Liker Liker
    Det du skriver der er spot on! Jeg hadde en 16570 som jeg kjøpte rundt tiden da minstemann var temmelig liten. Jeg har angret som en...
  • E
    Eternamaniac svarte på tråden Humortråden.
    I 1870 malte den gamle mester Johan Fredrik Eckersberg sin versjon av de nygifte på Hardangerfjorden. Et vakkert stykke norsk kunst- og...
    • IMG_4002.jpeg
  • E
    Eternamaniac reagerte på innlegget til SCUBA diver i Humortråden. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 svarte på tråden Blancpain-tråden.
    Heftig sak. Det er vel viktig for Hayek å ha noen mer «tekniske» modeller for å balansere luksus-diver’ne.
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til skattesnyter i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Chronodiver i Blancpain-tråden. Liker Liker
    Som alt annet fra denne kanten så er nye Tech både et teknisk og håndtverksmessig vidunder. Samtidig kan man jo kjenne på følelsen; er...
  • Yallaboy
    Yallaboy reagerte på innlegget til crown guard i Gullkorn fra Finn.no. Wow Wow
    https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/289249341?ci=2 90k for et panerai 312. Det er vel ny rekord? Håper han har spist mange...
  • Topher
    Topher reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens IWC. Liker Liker
  • backern87
    backern87 reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • backern87
    backern87 reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker